شمانیوز
شما نیوز

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی بازیگر لیسانسه ها پسر هم قد خودش دارد | این عکس رویا میرعلمی مخاطبان را شوکه کرد

رویا میرعلمی چندیدن سال است که ازدواج کرده است. همسرش حسین کیانی نام دارد که از کارگردانان تئاتر است و دارای یک فرزند می‌باشد.

 رویا میرعلمی بازیگر لیسانسه ها پسر هم قد خودش دارد | این عکس رویا میرعلمی مخاطبان را شوکه کرد

 رویا میرعلمی یکی از بازیگران توانای تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد.  رویا میرعلمی در تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۳۵۷ در قزوین متولد شد و اکنون ۴۰ سال سن دارد.  رویا میرعلمی فارغ التحصیل لیسانس طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۷۸ با تئاتر آغاز کرد.  رویا میرعلمی  متاهل است و پسری به نام کارن دارد.

رویا میرعلمی

ازدواج

رویا میرعلمی چندیدن سال است که ازدواج کرده است. همسرش حسین کیانی نام دارد که از کارگردانان تئاتر است.

همسر مورد علاقه

خانوم بازیگر میگوید:همیشه دلم می خواست فردی که قرار است سال ها با او زیر یک سقف زندگی کنم آگاه باشد و خوشبختانه حسین کیانی از زمانه خودش جلوتر و آگاه تر بود.

دوره ای که تصمیم گرفتیم که می توانیم زوج خوبی باشیم خیلی زود باهم ازدواج کردیم.

نحوه آشنایی

وی می گوید بعد از نمایش خویش خانه تجربه همکاری مجدد ما را به این نتیجه رساند که می توانیم زوج های خوبی باشیم و ما در دوره ای که این تصمیم را گرفتیم که فاصله زمانی زیادی میان تصمیم گیری تا ازدواج نبود.

حسین کیانی چه کسی است؟

حسین کیانی متولد سال 53 در ملایر ، نمایشنامه نویس و کارگردان است. فعالیت جدی او در عرصه تئاتر با نویسندگی و کارگردانی است ، او فعالیت جدی در نوشتن و تالیف کتاب نیز دارد و تا به حال از او سه جلد کتاب به نام های بیداری خانه نسوان، همسایه آقا و پنهان خانه پنج در و واقعه در مجلس سودابه خانی منتشر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied