شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

سیگنال قیمت طلا به بازار دلار

عده ای از معامله گران دیشب برای امروز دوشنبه 11 تیر ماه از احتمال برگشت دلار به کانال 49 هزار تومان سخن گفتند.

سیگنال قیمت طلا به بازار دلار

 قیمت دلا در معاملات نقدی دیروز یکشنبه 11 خرداد ماه وارد کانال 50 هزار تومان شد اما نتوانست مرز مقاومتی 50 هزار و 300 تومان را بشکند و در معاملات پشت خطی دیشب به سمت مرز 50 هزار تومان برگشت.عده ای از معامله گران دیشب از احتمال برگشت دلار به کانال 49 هزار تومان سخن گفتند. 

معامله گران در انتظار بازگشایی بازار ارز هرات و دبی 

در شرایط فعلی عده ای از معامله گران امیدوارند با بازگشایی بازارهای همسایه نرخ دلار کمی صعودی شود و  اسکناس آمریکایی در تهران بتواند از سد مقاومتی 50 هزار و 300 تومان عبور کرده و به سمت پله های بالاتر گام بردارد.

 بلاتکلیفی معامله گران دلار 

البته بررسی ها نشان می دهد که  کندل دوجی آن نشان دهنده بلاتکلیفی معامله گران در روز گذشته است، این کندل حکایت از آن دارد که معامله گران نسبت به احتمال تداوم صعود دلار بلاتکلیف هستند. 

از طرفی از  نظر تکنیکالی  بر روی نمودار دلار در ناحیه قیمتی 51 هزار و 500 تومان تا 52 هزار تومان یک ناحیه پرتراکم مقاومتی مشاهده می شود که تا دلار بالای آن تثبیت نشود خیال تکنیکال کاران آسوده نخواهد شد.

سیگنال قیمت طلا به بازار دلار

دسته ای  از معامله گران باور دارند  افزایش قیمت دلار  با هماهنگی طلای آبشده بوده که هدف 10 میلیون و 500 هزار تومان را دارد و می‌تواند به رشد خود ادامه دهد. بر این اساس پایینی‌ها برای سوخت‌گیری رشد قیمت است. البته دسته‌ای از معامله‌گران معتقدند قیمت با برخورد به مقاومت‌ها می‌تواند دوباره کاهشی شود و به کانال 49 هزار تومان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied