شمانیوز
شما نیوز

آناشید حسینی

عکس عاشقانه آناشید حسینی کنار همسرش | دلبری آناشید حسینی کنارهمسرش

آناشید حسینی، طراح لباس ایرانی، متولد چهارم بهمن‌ماه ۱۳۷۰ است.

عکس عاشقانه آناشید حسینی کنار همسرش | دلبری آناشید حسینی کنارهمسرش

آناشید حسینی، طراح لباس ایرانی، است.  آناشید حسینی متولد اهواز است. آناشید حسینی یک خواهر به نام احلام و یک برادر به نام محمدرضا دارد.آناشید حسینی کارشناسی رشته معماری و کارشناسی ارشد طراحی لباس دارد. آناشید حسینی سال گذشته با امین‌رضا چلبیانلو ازدواج کرده است.

آناشید حسینی

شغل آناشید حسینی

آناشید حسینی به دنبال علاقه‌اش، در عرصه طراحی لباس و حجاب استایل فعالیت می‌کند و تحت عنوان مدلینگ ایرانی محجبه در فضای مجازی و صنعت مد به شهرت رسیده است. او به دلیل طراحی‌های خود به‌عنوان یکی از طراحان لباس شناخته می‌شود و در برگزاری جشنواره‌های لباس تاکنون بسیار موفق بوده است که البته  ازدواج‌های پرحاشیه‌اش احتمالا در آن بی تاثیر نبوده است. 

وی در حال حاضر در زمینه طراحی لباس عروس به همراه یک تیم تقریباً ۵۰ نفره فعالیت می‌کند و با تولید و فروش لباس‌های کژوال و لباس عروس، صاحب برند Hiba است. اخیراً در کنار لاین کژوال، شوروم عروس نیز راه‌اندازی کرده است. 

آناشید حسینی در واکنش به اینکه تحت عنوان مدلینگ در شبکه‌های مجازی بر سر زبان‌ها افتاده است، بار‌ها تاکید کرده که مدل نبوده و استفاده از این عنوان برای او و همسرش ناراحت‌کننده است.

آناشید حسینی خود را مدل لباس‌های اسلامی و یا مبلغ دینی نمی‌داند و این مساله را کاملاً نفی می‌کند و اعتقاد دارد که تنها یک طراح لباس اسلامی است که سبک متفاوتی از آن را ارائه کرده است؛ به همین دلیل طرفداران زیادی در اینستاگرام دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی