شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

قیمت دلار در مرز حساس قرار گرفت

فعالان بازار می گفتند در صورتی که دلار بالای مرز ۵۰هزارو ۳۰۰تومان باقی بماند احتمال رسیدن تدریجی آن به کانال ۵۱ هزار تومان محتمل است.با این حال در صورتی که محدوده ۵۰هزار تومان از دست برود جناج کاهشی قدرت را به دست خواهند گرفت و احتمال عقب نشینی تا نیمه کانال ۴۹هزار تومان وجود دارد.

قیمت دلار در مرز حساس قرار گرفت

قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز مرز مقاومتی ۵۰هزار و ۳۰۰ تومان را لمس کرد و در معاملات پشت خطی هم کمتر کسی حاضر بود اسکناس آمریکایی را زیر مرز ۵۰ هزارو ۲۰۰ تومان بفروشد.

فعالان بازار می گفتند در صورتی که دلار بالای مرز یاد شده باقی بماند احتمال رسیدن تدریجی آن به کانال ۵۱ هزار تومان محتمل است.با این حال در صورتی که محدوده ۵۰هزار تومان از دست برود جناج کاهشی قدرت را به دست خواهند گرفت و احتمال عقب نشینی تا نیمه کانال ۴۹هزار تومان وجود دارد.

گپ مثبت ۹۰۰ تومانی قیمت دلار

طبق خبرها قرار است بازار‌ ارز هرات از امروز دوباره فعالیت خود را شروع کند و نرخ‌ دلار نقدی از بازار یاد شده اعلام شود.البته دیروز دلار فردایی هرات رونمایی شد که نسبت به عصر دوشنبه هفته گذشته گپ مثبت تقریبا ۹۰۰ تومانی داشت.

سیگنال آل اسحاق به بازار ارز

به عقیده معامله‌گران در معاملات روز دوشنبه خبر آزادسازی 10 میلیارد دلار از عراق موجب باعث شد دلار بالای 50هزار و 300 تومان ماندگار نشود.

 یحیی آل‌اسحاق گفته عراق ضمن تایید طلب‌ ۱۰ میلیارد دلاری ایران از عراق اعلام کرده که این مبلغ به بانک تی بی آی داده شده تا از این پول در موارد غیر تحریمی نظیر کالاهای اساسی و دارو استفاده شود.

معامله‌گران می‌گویند با توجه به این موضوع که نشست  شورای امنیت سازمان ملل  درباره قطعنامه ۲۲۳۱ درخصوص ایران ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود، نتیجه این نشست ممکن است برروی قیمت دلار اثر گذار باشد.

حباب درهم رشد کرد

نرح  درهم نیز  با گپ مثبت 300 تومانی باز شد و به سمت مرز روانی 14 هزار حرکت کرد اما نتوانست بالای این مرز قرار بگیرد.

بررسی ها نشان می دهد با نوسانات صعودی قیمت دلار ،حباب درهم نیز در معاملات پشت خطی بالا رفت، حباب درهم به بالای هزار و 100 تومان رسیده است که بالاترین سطح حباب از سی ام خرداد است. بررسی تکنیکالی درهم نشان می دهد که روی محدوده مقاومتی ایستاده و امروز باید برای حفظ  یا از دست دادن آن مبارزه کند.

مهم ترین مقاومت پیش روی درهم 14 هزار و 200 تومان است و پس از آن سد مقاومتی 14 هزار و 500 تومان قرار گرفته است. در صورت غلبه معامله گران کاهشی در روز جاری به ترتیب حمایت های 13 هزار و 800 و پس از آن 13 هزار و 600 مهم خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied