شمانیوز
شما نیوز

پیمان معادی

دیگه وقتشه پیمان معادی داماد دار شود | عکسی از دختر بزرگ پیمان معادی غوغا کرد

پیمان معادی متاهل می باشد، نام همسر وی، فرانک قوانلو می باشد. این زوج دو فرزند به اسم های باران و رایان نیز دارند.

دیگه وقتشه پیمان معادی داماد دار شود |  عکسی از دختر بزرگ  پیمان معادی غوغا کرد

پیمان معادی متولد نیویورک  کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی-آمریکایی است. پیمان معادی فارغ التحصیل لیسانس مهندسی متالوژی از دانشگاه آزاد کرج می باشد. پیمان معادی  فعالیت خود را در سینما به عنوان فیلمنامه‌نویس با نگارش فیلم‌نامه شروع کرد. پیمان معادی اولین بار  فیلم درباره الی به به عنوان بازیگر ظاهر شد. پیمان معادی متاهل می باشد، نام همسر وی، فرانک قوانلو می باشد. این زوج دو فرزند به اسم های باران و رایان نیز دارند.

پیمان معادی

پیمان معادی در شهر نیویورک سیتی آمریکا از یک زوج ایرانی به دنیا آمد ، پدرش آن زمان دانشجوی رشته حقوق دانشگاه کلمبیا بود و آنجا کار هم می کرد.

یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد ، در نهایت این خانواده سال 1355 وقتی پیمان 6 ساله بود به ایران بازگشتند.

درخشش با جدایی نادر از سیمین

دومین تجربه بازیگری اش سال 1389 دوباره با اصغر فرهادی در فیلم جدایی نادر از سیمین بود که اینبار جایزه خرس نقره ای بهترین مرد جشنواره برلین را هم گرفت.

این فیلم با گرفتن جوایز اسکار و گلدن گلوب در سال 2011 موجب شهرت جهانی اش شد.

بازی در هالیوود

بعد از تجربه موفق آقای معادی در فیلم جدایی نادر از سیمین در عرصه بین المللی ، توانست سال 1392 در سریال عدالت کیفری شبکه HBO آمریکا بازی کند

ایشان سپس همین سال در فیلم کمپ ایکس ری بازی کرد و در سال 1393 با فیلم آخرین شوالیه ها تجربه متفاوتی در کنار مورگان فریمن بازیگر مشهور بدست آورد.

آقای معادی در سال 94 نیز در سریال آمریکایی 13 ساعت ایفای نقش کرد سپس سال 99 هم در سه ایپزود سریال معروف وست ‌ورلد حضور داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلبریدی بی هویت