شمانیوز
شما نیوز

با حضور رئیس‌جمهور در استان کرمان و توسط گل‌گهر؛

شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان به بهره‌برداری رسید

آئین بهره برداری از شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان که با سرمایه‌گذاری گل‌گهر اجرایی شده است، صبح امروز در سفر رییس جمهور به استان کرمان، توسط دکتر رئیسی به صورت ویدیوکنفرانسی و با حضور وزیر نیرو، مسوولان استان کرمان، شهرستان سیرجان و مدیران منطقه گل‌گهر برگزار شد.

 شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت گل‌گهر در ابتدای این آئین و در حضور رئیس‌جمهور گفت: پروژه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان با سرمایه‌گذاری گل‌گهر و مشارکت شرکت‌های جهادنصر، سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر، نظم آوران، توسعه عمران و مدیریت منطقه، شهرداری و توسط شرکت کاریز و با حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۵۰ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده است. 

مهندس ایمان عتیقی افزود: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۳۸۸ کیلومتر، ظرفیت تصفیه‌خانه در شبانه‎روز ۲۶ هزار متر مکعب و میزان پساب نهایی پروژه در مراحل پایانی ۳۰۰ لیتر بر ثانیه است. ضمن اینکه روش تصفیه در این طرح از روش‌ها و تکنولوژی به‌روز دنیاست که از جمله مزایای آن می‌توان به جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی، ارتقا بهداشت عمومی و کمک به صنعت اشاره کرد.

 از مردم سیرجان به واسطه تحمل زحمات، عذرخواهی و تشکر می‌کنم

مهندس عتیقی ضمن تشکر از همکاری و حمایت مسوولان استان کرمان و شهرستان سیرجان در اجرای این پروژه، اظهار داشت: از مردم شریف سیرجان به خاطر تحمل زحمت‌ها، عذرخواهی و از همراهی دلسوزانه‌ این عزیزان، صمیمانه تشکر می‌کنم.

دکتر فداکار استاندار کرمان نیز به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم گفت: پروژه‌های بزرگی همچون فاضلاب شهری سیرجان، گهرپارک و احداث خط راه‌آهن سیرجان به کرمان که شرکت گل‌گهر در راستای مسئولیت های اجتماعی انجام داده، بسیار ارزشمند است و لازم است سایر شرکت‌های استان، این اقدامات ارزنده را الگوی خود قرار دهند.

ریاست‌جمهور نیز در ادامه این مراسم با اشاره به افتتاح پروژه فاضلاب سیرجان با سرمایه‌گذاری شرکت گل‌گهر، گفت: کاری که شرکت های پیشران و فعال در استان کرمان در راستای خدمت به مردم انجام می‌دهند، ارزنده و ماندگار است و لازم است از اقدامات و سرمایه‌گذاری این شرکتها، به ویژه در حوزه انرژی و فاضلاب شهری تقدیر کنم. 

در ادامه این مراسم با دستور آیت‌الله رئیسی و به صورت ارتباط ویدیوکنفرانسی پروژه فاضلاب سیرجان افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied