شمانیوز
شما نیوز

سرمربی تیم ملی والیبال: شمارش معکوس برای برکناری من شروع شده است

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: شمارش معکوس برای رفتنم از همان روزی شروع شد که آمدم.

سرمربی تیم ملی والیبال: شمارش معکوس برای برکناری من شروع شده است

 

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال در یک برنامه تلویزیونی در واکنش به شایعه دو دستگی در تیم ملی والیبال گفت: به هیچ وجه. در گذشته هم می‌گفتند سعید معروف تعیین تکلیف می‌کند اما این‌گونه نیست. موقع باخت همه چیز شکل بد به خود می‌گیرد و همه به نوعی حرف می‌زنند.

او در مورد این که گفته می‌شود بازیکنان از کادر فنی حرف‌شنوی ندارند، گفت: درست نیست؛ به هر حال در تیم‌های بزرگ دنیا اثرگذاری نفرات تاپ وجود دارد اما به آن معنایی نیست که اینجا تحلیل می‌شود. والیبال ما سال‌هاست که متهم به بازیکن‌سالاری است. این حرف که بازیکن بیش‌تر از مربی تجربه حضور در لیگ جهانی را داشته، غلط است. باید فرهنگ‌مان را درست کنیم. مدل شخصیتم سخت‌گیرانه و دیکتاتور مابانه است و معتقدم حرف اول و آخر را خودم بزنم.  

عطایی با بیان این که شمارش معکوس برای رفتنم از همان روزی شروع شد که آمدم، ادامه داد: غیرطبیعی است که تمام نقدها سمت من و کادر فنی می‌آید. وقتی نتیجه گرفته نمی‌شود، همه به جز سرمربی ثابت می‌مانند. برداشتم این است که  سرمربی تیم ملی بعد از من حتما یک خارجی است.

او در پایان گفت: باختیم و عذرخواهی هم کردم. دست‌مان به‌خاطر شکست‌ها بالاست اما نواقص و نگران‌هایی داریم که باید رفع کنیم. امیدوارم نوع نگرش طوری نباشد که والیبال صدمه بخورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied