شمانیوز
شما نیوز

صندوق قرض الحسنه شاهد

دیدار سرپرست مدیریت طرح و توسعه و کارشناس اطلاع رسانی صندوق قرض الحسنه شاهد با خانواده شهید محمود مهاجر

سرپرست مدیریت طرح و توسعه و کارشناس اطلاع رسانی و بهره دهی صندوق قرض الحسنه شاهد با خانواده شهید محمود مهاجر دیدار کردند.

دیدار سرپرست مدیریت طرح و توسعه و کارشناس اطلاع رسانی صندوق قرض الحسنه شاهد با خانواده شهید محمود مهاجر

به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد ، در ادامه دیدارهای مدیران و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد با خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، رضا شابهاری سرپرست مدیریت طرح و توسعه و امیر شکاری کارشناس اطلاع رسانی و بهره دهی با حضور در منزل شهید والامقام محمود مهاجر با پدر و مادر این شهید دیدار کردند.

این دیدار در راستای تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و در قالب طرح سپاس انجام شد.

رضا شابهاری سرپرست مدیریت طرح و توسعه صندوق قرض الحسنه شاهد در این دیدار با ابلاغ سلام و قدردانی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق به واسطه صبر و استقامت خانواده شهداء به ویژه این خانواده گرانقدر، تکریم و پاسداشت خانواده های معظم شهداء را یکی از وظایف اصلی خدمتگزاران این قشر در نهادهای مختلف به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های وابسته آن عنوان کرد.

پدر و مادر شهید محمود مهاجر نیز در این دیدار با ابراز خشنودی از سرکشی خادمان خود در صندوق قرض الحسنه شاهد یا تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان صندوق، از دکتر اسلام کریمی مدیرعامل به پاس تلاش های شبانه روزی جهت ارائه خدمات بهتر به خانواده های شاهد و ایثارگر تقدیر و تشکر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied