شمانیوز
شما نیوز

ایمپاسکو

سرمایه‌گذار برای احداث واحد سنگبری در آذربایجان غربی معرفی شد

مدیر اجرایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس از برگزاری جلسه دوم طرح احیا در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این جلسه سرمایه‌گذاری برای احداث واحد سنگبری در استان آذربایجان غربی معرفی کردیم.

سرمایه‌گذار برای احداث واحد سنگبری در آذربایجان غربی معرفی شد

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، عباس جرجانی مدیر اجرایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس درباره این جلسه که در محل استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، توضیح داد: در این جلسه مقرر شد تا سرمایه‌گذار به همراه کارشناس طرح احیا و اداره کل صمت استان بازدیدی ۴ روزه از کلیه معادن سنگ تزئینی داشته باشد.

وی ادامه داد: استانداری در خصوص تامین زیرساخت‌های لازم و حمایت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذار حداکثر همکاری را با سرمایه‌گذار به عمل می‌آورد.

مدیر اجرایی طرح احیا همچنین تاکید کرد: علاوه بر همکاری‌ها و حمایت‌های لازم از سوی استانداری، اداره صمت استان هم در اسرع وقت پس از درخواست سرمایه‌گذار کلیه مجوزهای لازم را صادر خواهد کرد.

وی تاکید کرد: پس از بازدید و بررسی پتانسیل‌های سنگ تزئینی استان و با در نظر گرفتن این موارد، سرمایه‌گذار نظر نهایی خود را در رابطه با احداث واحد سنگبری اعلام خواهد کرد.

جرجانی تصریح کرد: جلسه جمع‌بندی در رابطه با بازدید و اعلام نظر نهایی سرمایه‌گذار در استانداری و با حضور استاندار و کارگروه طرح احیا برگزار خواهد شد.

گفتنی است دومین جلسه طرح احیا، فعال‌سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در استان آذربایجان غربی با حضور مدیر مرکز سرمایه گذاری آذربایجان غربی، اعضای گروه طرح احیا، نمایندگان شرکت سنگ پاسارگاد و نمایندگانی از اداره کل صمت استان آذربایجان غربی برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied