شمانیوز
شما نیوز

شخصیت شناسی

شخصیتتان را بر اساس فرم ابرو بشناسید

طالع بینی و شخصیت شناسی با فرم و مدل ابروهایتان را در زیر مطالعه کنید.

شخصیتتان  را بر اساس فرم ابرو بشناسید

شخصیت شناسی از روی شکل ابرو

آیا ابروهای پرپشتی دارید؟ یا ابروهای نازک؟ یا ابروهای صاف؟ یا ابروهای کمانی؟ شاید عجیب باشد اما شکل ابروی شما در مورد شخصیت شما خواهدگفت!

تست‌های شخصیتی ابزاری فوق‌العاده برای یادگیری در مورد خودتان، علاقه‌ها یا تمایلاتتان، ترجیحات، نحوه فکر کردن، سنجش هوش هیجانی و همچنین سطح IQ شما هستند. این تست‌ها به‌طور علمی طراحی شده‌اند تا به طور عمقی در ساختار روان‌شناختی، و فرآیندهای فکری عاطفی و عقلانی شما تحقیق کنند و ویژگی‌های شخصیتی عمیق و پنهانی شما را مشخص کنند.

امروز در بخش تست شخصیت شناسی حقایق روانشناختی جالبی را در مورد اینکه چگونه شکل ابرو شخصیت یک فرد را به تصویر می‌کشد، کشف خواهیم‌کرد. 

 

شخصیت شناسی

اگر شکل ابروی شما مدل ۱ است:

شما روح آزاداندیش و آزادی خواهی دارید و زیبایی را در افراد و اشیا به همان شکلی که هستند، پیدا می‌کند. شما قدر چیزها را می‌دانید و زیاد نگران این نیستید که مردم چگونه شما را درک کنند. زندگی کامل شما دغدغه اصلی شماست. شما زندگی خود را مطابق با ایده آل‌ها و افکار خود می‌گذرانید و در برخورد با مسائل دقیق هستید و در یک مسئله گیر نمی‌کنید. شما همچنین قاطع هستید و اعتماد به نفس بالایی دارید.

منطقی بودن شما از ویژگی‌های شماست و براساس احساس تصمیم نمی‌گیرید. شما فردی آینده نگر و قاطع هستید و نبود برنامه شما را از دستیابی به اهدافتان باز نمی‌دارد با این حال، اگر همه چیز طبق خواسته شما پیش نرود عصبانی می‌شوید.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی:  آزاده، عاشق زیبایی‌های طبیعی، دقیق، قاطع، با اعتماد به نفس، منطقی.

اگر شکل ابروی شما مدل ۲ است:

شما اغلب از کمبود اعتماد به نفس در درون خود رنج می‌برید. شما ممکن است طوری رشد کرده‌باشید که یاد گرفته‌باشید چطور فردی با اعتماد به نفس ظاهر شوید. همچنین شما با گرفتن تصمیم مشکل دارید و نیاز به کمک و یا مشورت با دیگران دارید تا به یک جمع‌بندی و نتیجه برسید. شما بیش از حد در مورد مسائل فکر می‌کنید و به اصطلاح overthink هستید و این مسئله به شما استرس زیادی وارد می‌کند. احتمالا فردی متواضع و تاحدودی ترسو هستید و مدام به دنبال گرفتن تایید از بیرون و افراد هستید تا احساس خوبی نسبت به خودتان داشته‌باشید. افراد به راحتی می‌توانند شما را نسبت به انجام کارها متقاعد کنند.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: عدم اعتماد به نفس از درون، عدم توانایی در تصمیم‌گیری فردی، تفکر بیش از حد، تحت‌تاثیر دیگران قرار گرفتن.

اگر شکل ابروی شما مدل ۳ است:

شما فردی فردی جاه طلب، بی‌صبر و دارای ویژگی‌های رهبری هستید. شما می‌توانید فردی دراماتیک باشید و حتی طرز لباس پوشیدن و حرف زدن شما بیانگر روحیات شماست. شما دوست دارید مورد توجه قرار بگیرید و در عین حال غیرقابل دسترس باشید. همچنین شما شخصیت سرگرم‌کننده‌ای دارید و مطالب جذابی هم برای صحبت کردن دارید که باعث می‌شود مردم مشتاق صحبت کردن با شما باشند. شما نیاز به زمان زیادی دارید تا بتوانید کسی را وارد زندگی یا قلب خود کنید و می‌توانید بسیار واکنشی و احساساتی باشید. افرادی که ابروهای صاف دارند ممکن است شما را از نظر احساسی بیش از حد احساساتی بدانند.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: جاه طلب، ناکشیبا، دارای ویژگی‌های رهبری، نمایشی، لذت بردن از مرکز توجه بودن، واکنشی بودن.

اگر شکل ابروی شما مدل ۴ است:

شما فردی به شدت منطقی هستید و منطق را به احساس مقدم می‌دانید. قبل از شروع هر ماجرا یا برداشتن هر قدم، در مورد همه چیز به دقت فکر می‌کنید و فردی روشنفکر هستید که به واقعیات و ارقام نگاه می‌کند تا احساسات. شما در زندگی کاری خود به دلیل داشتن رویکرد منطقی فردی مطرح و برتر هستید و حتی می‌توانید زندگی شخصی و کاری خود را از هم جدا کنید. در زندگی شخصی نیز به ندرت دچار آشفتگی عاطفی می‌شوید و ترجیح می‌دهید شریک عاطفی شما هم چنین باشد. گرفتن تصمیم ناگهانی و تکانشی کار شما نیست. ممکن است سرسخت، مدبر، شجاع و رک باشید. شما چیزها را همانطور که هستند به راحتی بیان می‌کنید.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: بسیار منطقی، روشنفکر، سرسخت، مدبر، شجاع،رک.

اگر شکل ابروی شما مدل ۵ است:

ابروهای به هم پیوسته نشان می‌دهند شما اهمیت چندانی نمیدهید جهان چگونه شما را درک می‌کند و نظر فردی خودتان برایتان مهمتر است. شما فردی جذاب هستید و تخیل زنده و خلاقی دارید. شما ممکن است لزوما اهل رشته‌های هنری نباشید اما همیشه برای ابراز وجود خود راهی می‌یابید. ممکن است زمان زیادی از روز را به رویاپردازی و انجام فعالیت‌هایی بگذرانید که به ذهن شما اجازه می‌دهد آزادانه عمل کنید و عاشق چیزهای خارق‌العاده هستید. شما هرچند فردی خوش قلب هستید اما گاهی اوقات در شرایط خاص بخشیدن افراد برای شما سخت می‌شود. ممکن است برنامه‌ریزی کردن شما را بی قرار کند. شما به راحتی به خاطر هرچیزی که مورد پسند شما نباشد آزرده و عصبانی می‌شوید.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: خیال‌پرداز، عاشق چیزهای خارق‌العاده، مهربان، تحلیل‌گر، حساس و زودرنج.

اگر شکل ابروی شما مدل ۶ است:

فاصله بین ابروهای شما نشان می‌دهد شما فردی دوست‌داشتنی هستید و خودتان را هم بسیار دوست دارید. شما فردی بسیار رک گو و صریح هستید و به راحتی نیز تحت تاثیر عوامل خارجی قرار می‌گیرید. ممکن است گاهی جزئیات را از دست بدهید یا در جریان کارها به دلیل ترس و استرس یا احساسات گیج‌کننده تصمیمات اشتباهی بگیرید. ممکن است در زندگی خود بدون برنامه عمل کنید. شما شنونده خوبی هستید و مردم به راحتی متوجه می‌شوند که می‌توانند به شما اعتماد کنند.

ویژگی‌های شخصیتی کلیدی: دوست داشتنی، صریح، گرفتن تصمیم از روی احساسات، شنونده خوب.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی