شمانیوز
شما نیوز

قیمت خودرو

تخت‌گاز بازار خودرو برای کاهش قیمت + جدول

ارزیابی‌ها از کاهش قیمت سایپایی‌ها در بازار امروز حکایت دارد، کاهشی اندک اما ادامه دار که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم.

تخت‌گاز بازار خودرو برای کاهش قیمت + جدول

روند بازار نشان می‌ دهد که قیمت خودرو در روزهای اخیر همواره شکل کاهشی داشته، کاهشی که فعالان بازار خودرو معتقدند عامل آن به رکود و نبود خریدار باز می گردد.  

از سوی دیگر تداوم کاهش نرخ دلار هم در بازار امروز اثرگذار بوده است، بطوریکه سایپایی‌ها  با افت یک تا 5 میلیون تومان راهی بازار شدند.

براساس رصد بازار امروز بیشترین کاهش قیمت به «شاهین» رسید و این خودرو با افت 5 میلیونی راهی بازار شد، از سوی دیگر خودروهای اقتصادی سایپا هم در بازار با افت قیمت‌گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 570 میلیون تومانی شد و افت 5 میلیونی را تجربه کرد . اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک هم امروز در بازارافت قیمت داشت. با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 344 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 3 میلیونی را تجربه کرد، اما «کوییک معمولی» هم در بازار 342 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و با افت یک میلیونی راهی بازار شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 336 میلیونی قیمت گذاری شد و افت یک میلیونی را ثبت کرد، اما «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 343 میلیون تومان قیمت خورد و کاهش یک میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز افت یک میلیونی داشت و در بازار 330 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

 

قیمت خودرو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied