شمانیوز
شما نیوز

مزیت‌های دو طرح بیمه‌ای شرکت بیمه تعاون

دلایل عمده‌ای وجود دارد تا یک شرکت‌ بیمه‌ای بتواند رضایت مشتریان را در جهت کسب درآمد و جذب بیمه‌شوندگان به دست بیاورد. شرکت بیمه تعاون با ارائه پوشش‌های مختلف بیمه‌ای توانسته در سال جاری تراز مثبت ۸۳ درصدی را نسبت به سال قبل در فروش حق بیمه کسب کند. در این مطلب با نگاهی به عملکرد بیمه تعاون از مزیت‌های دو طرح بیمه‌ای این شرکت مطالبی آورده شده است.

مزیت‌های دو طرح بیمه‌ای شرکت بیمه تعاون

به گزارش اختصاصی شمانیوز، شرکت بیمه تعاون با سرمایه ثبت شده ۵۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۹۴۱ میلیارد تومانی در گزارش فعالیت ماهانه خود برای دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، درآمدی به ارزش ۱,۵۹۷,۴۳۸ میلیون ریال از فروش حق بیمه داشته است. این درآمد نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است. همچنین، شرکت تراز مثبت ۷۷ درصدی را در این دوره ثبت کرده است. 

در گزارش فعالیت ماهانه دوره سه ماهه منتهی به ۲۹ دی ۱۴۰۲، شرکت بیمه تعاون تعاونی از فروش حق بیمه به ارزش ۴,۱۸۶,۵۸۷ میلیون ریال درآمد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش داشته است. شرکت در این دوره تراز مثبت ۸۳ درصدی را نیز ثبت کرده است. 

شرکت بیمه تعاون در دوره پایانی اردیبهشت ماه را با تراز مثبت ۹۴ و ۱۲۰ میلیارد تومانی به پایان رساند. بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) بیشترین درآمد را با ۱۷۰ میلیاردتومان به خود اختصاص داده است. این درآمد نسبت به ماه گذشته و دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۹۱ و ۹۱ درصد رشد داشته است. رشته بیمه «ثالث - اجباری» با مبلغ ۸۰ میلیارد تومان بیشترین درآمد را در بخش حق بیمه صادره داشته است. 

در بخش خسارت پرداختی، شرکت بیمه تعاون در اردیبهشت ماه ۷۶ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است. بخش بیمه «درمان» با مبلغی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان سهم بیشترین خسارت پرداختی را داشته است. 

صنعت بیمه در ایران تحت نظارت بیمه مرکزی ایران (CII) است که مسئول نظارت و پایش فعالیت شرکت‌های بیمه در کشور است. بیمه تعاون نیز مطابق با مقررات و دستورالعمل‌های صادر شده توسط CII، فعالیت می‌کند. شرکت بیمه تعاون برای عملکرد و کیفیت خدمات خود چندین جایزه و گواهی دریافت کرده است. در سال ۲۰۲۰، این شرکت برای سیستم مدیریت کیفیت خود گواهی ISO 9001: 2015 را دریافت کرد. 

شرکت بیمه تعاون با افزایش ۸۵ درصدی فروش بیمه درمان، توانسته خسارت‌های این بخش را به درستی مدیریت کند و تنها ۱۷ درصد افزایش در میزان خسارت پرداختی داشته است. شرکت بیمه تعاون، شش طرح بیمه درمان خانواده به نام‌های برنا، کوشا، رسا، دارا، پارسا و والا ارائه می‌دهدکه طرح «والا» با بیشترین حق بیمه تا ۷۹ میلیون ریال در سال، پرفروش‌ترین طرح این شرکت است. 

بیمه درمان، یکی از محصولات مهم شرکت بیمه تعاون است که در قالب شش طرح برای خانواده ارائه می‌شود. این طرح‌ها با توجه به نیازهای افراد و خانواده‌ها، پوشش‌های متنوعی را ارائه می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به پوشش درمان بیماری‌های خاص، پوشش جراحی‌های زیبایی، پوشش درمان بیماری‌های خطرناک و... اشاره کرد. 

مدیر بیمه درمان شرکت بیمه تعاون به این دلیل پرفروشی طرح «والا» را ارائه بیشترین سقف تعهدات در صنعت بیمه از طرف این شرکت عنوان می‌کند که بخش قابل توجهی از نیاز مشتریان درمان را جبران می‌کند.  

شرکت بیمه تعاون با ارائه پوشش‌های گسترده در طرح‌های بیمه درمان، توانسته است بازخورد خوبی از سوی مشتریان خود دریافت کند. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۸۵ درصد بیمه شدگان از خدمات بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه تعاون رضایت دارند. 

علاوه بر این، بیمه بدنه شرکت بیمه تعاون، یکی دیگر از محصولات متنوع این شرکت است که خودرو را در برابر خسارت‌های وارده به بدنه آن محافظت می‌کند. خسارت‌هایی از قبیل سرقت، حوادث طبیعی، آتش‌سوزی و سایر خطرات نیز ممکن است تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار گیرند. 

شرکت بیمه تعاون، حداکثر ۱۵ روز پس از دریافت مدارک مورد نیاز، خسارت‌های بیمه بدنه را به بیمه‌گزار پرداخت می‌کند. مدارک لازم جهت اعلام و دریافت خسارت شامل تکمیل فرم اعلام خسارت، اصل و کپی بیمه‌نامه بدنه، سند و شناسنامه مالکیت خودرو، گزارش مقامات انتظامی، فاکتورهای رسمی برای تعمیرات و قطعات تعویضی و فاکتور هزینه‌های لازم برای جابه‌جایی و نجات خودرو است. 

بیمه‌گر می‌تواند با استفاده از تخفیف‌های مختلفی که در صورت عدم دریافت خسارت در سال‌های قبلی در نظر گرفته می‌شود، هزینه بیمه بدنه خودرو را کاهش دهد. در انتخاب بیمه‌نامه بدنه، بهتر است به مواردی مانند محدودیت‌های پوشش، ارزش بیمه‌نامه، مبلغ خسارت، نرخ تخفیف و سایر شرایط مربوط به بیمه توجه کنید. 

شرکت بیمه تعاون، یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه در ایران است و بیش از ۱۴۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد. این شرکت در زمینه‌های مختلف بیمه، از جمله بیمه عمر، بیمه مسئولیت، بیمه بدنه، بیمه مسافرت، بیمه درمان و... فعالیت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied