شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

کمین خریداران در بازار دلار؟ | پیش بینی قیمت دلار

فعالان بازار معتقدند در شرایط کنونی در صورتی که دلار در مرز 49 هزار و 200 تومان مورد حمایت قرار نگیرد احتمال عقب نشینی به کانال 48 هزار تومان هم محتمل خواهد بود.

کمین خریداران در بازار دلار؟ |  پیش بینی قیمت دلار

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب در مرز حساسی معامله شد.هر برگ اسکناس آمریکایی دیشب با 49 هزار و 200 تومان به فروش رسید.از سوی دیگر نرخ دلار در بازار شبانه هرات هم در حدود 49 هزار و 300 تومان بود.

نرخ حواله درهم نیز ۱۳هزار و ۶۸۰ تومان بود.نکته مهم این است که نرخ برابری درهم به دلار نزدیک مرز مقاومتی ۵۰هزار و ۲۰۰ تومان قرار دارد که با قیمت دلار نقدی فاصله تقریبا یک هزار تومانی را نشان می دهد.

فعالان بازار معتقدند در شرایط کنونی در صورتی که دلار در مرز یا شده مورد حمایت قرار نگیرد احتمال عقب نشینی به کانال 48 هزار تومان هم محتمل خواهد بود.

به عقیده آنها در صورتی که دلار حمایت روانی 49 هزار تومان را از دست بدهد مهم ترین محدوده حمایتی در محدوده 48 هزار و 500 تومان خواهد بود.از نگاه آنها اگر قیمت دلار این سطح مهم را نیز از دست بدهد ممکن است تا سطح ۴۴ هزار تومان هم پایین بیاید.با این حال لازمه به وقوع پیوستن این امر ارسال فاندهای مثبت و قطعی خبری از جمله توافق هسته ای و ... می باشد. 

دسته ای از معامله گران مدعی هستند در شرایط فعلی حجم خریدها در بازار دلار به شکل معناداری کاهش یافته و کمتر کسی تمایل به خرید دارد. این دسته از معامله گیران می گفتند برخی از خریدارن برای خرید ارز در نرخ های پایین تر نقشه کشیده اند و تاکتیک صبر را در پیش گرفته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied