شمانیوز
شما نیوز

بیمه دانا

بیمه دانا و استانداری خراسان شمالی تفاهم نامه بیمه‌ای امضا کردند

با امضای تفاهم‌نامه بیمه‌ای بین بیمه دانا و استانداری خراسان شمالی، کارکنان این استانداری تحت پوشش انواع خدمات بیمه‌ای این شرکت قرار گرفتند.

بیمه دانا و استانداری خراسان شمالی تفاهم نامه بیمه‌ای امضا کردند

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، روز 12 تیر‌ماه جاری در نشستی که به همین منظور در محل استانداری خراسان شمالی با حضور عبدالصمد صفرنژاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی، سیدی مدیر امور اداری استانداری خراسان شمالی، فیضی رهورد رییس شعبه بجنورد بیمه دانا، رجب پور مسئول دایره اشخاص و  نعمت الهی نماینده مجری قرارداد برگزار شد، درباره چگونگی اجرای این تفاهم‌‌نامه بحث و تبادل نظر شد.  

در این جلسه صفرنژاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی با اشاره به خدمات شرکت بیمه دانا به بیمه‌گذاران از گذشته تاکنون، پیوند دوباره بیمه دانا و استانداری خراسان شمالی را به فال نیک گرفت و با تأکید بر تاریخچه پر افتخار بیمه دانا اظهار داشت که خوشبختانه این شرکت دارای مزیت‌های خاصی است که در صنعت بیمه موجب استقبال بیمه‌گذاران از خدمات آن می‌شود.

فیضی رهورد رئیس شعبه بجنورد بیمه دانا نیز طی سخنانی، تجارب ۵۰ ساله بیمه دانا و ظرفیت‌های فراوان آن در حوزه‌های مختلف به ویژه درمان را یادآور شد و با تأکید بر تاریخچه پر افتخار بیمه دانا و خدمات بسیار مطلوب آن به بیمه‌گذاران افزود‌: امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه، بتوانیم خدمات شایسته‌ای به کارکنان زحمتکش استانداری در سراسر استان، ارائه کنیم.

 وی، انعقاد مجدد قرارداد با استانداری را موجب افتخار و مباهات شرکت بیمه دانا دانست و گفت: امید است با امضای این تفاهم‌نامه، پروسه همکاری‌های مطلوب دوجانبه بیش از پیش توسعه و گسترش یابد.

رئیس شعبه بجنورد، همچنین خواستار تجمیع تمام امور بیمه‌ای نزد این شرکت شد و ابراز امیدواری کرد: با پرداخت به موقع حق‌بیمه‌ها، انجام تعهدات بیمه‌ای برای کارکنان شریف استانداری به نحو شایسته‌ای صورت پذیرد.

شایان ذکر است: این تفاهم نامه از ابتدای خرداد‌ماه منعقد شده و تاکنون بیمه‌های درمان پرسنل، عمر و حوادث مصوب و بیمه‌های آتش‌سوزیِ اماکن وابسته به استانداری صادر شده است و توافق‌نامه بیمه‌های اتومبیل (ثالث و بدنه) بصورت کسر از حقوق نیز در حال اجرا است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied