شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه

فال روزانه 26 تیر 1402 | فال روزانه طبق ماه تولد

فال روزانه فردا 26تیر 1402 را در زیر بخوانید.

فال روزانه 26 تیر 1402 | فال روزانه طبق ماه تولد

فروردین

انتظار این را داشته باشید که امروز، روز پرباری باشد و شما بر پشت اسب شاخدار خود سوار شوید و با سرعت نور تجلی یابید! نعمات و حمایت هایی را که امروز از سوی نیروهای الهی دریافت می کنید، در جهت سر و سامان دادن به آشفتگی ها به کار ببرید.

اهداف روشنی را تعیین کنید و راه خود را از طریق حواس‌ پرتی‌هایی که ممکن است پیش بیاید باز کنید. تفکر خلاق شما می تواند امروز ابزار قدرت شما باشد.

اردیبهشت

فرض کنید زندگی یک جلسه یوگاست! فقط آرام باشید و به آرامی بدن تان را کش بدهید و نفس بکشید.

کودک درون شما ممکن است هوس غذاهای ناسالم کند، اما می دانید که به جای آن غذای سالم بهتر است، بنابراین یک امروز را غذای خوشمزه اما سالم میل کنید و مانند یک کودک خود را تغذیه کنید.

به خواسته های شهودی خود گوش دهید و شروع به ایجاد برخی از روتین ها یا حد و مرزها در زندگی خود کنید و هنگامی که به کمک اضافی نیاز داشتید، از فرشتگان خود بخواهید که به شما کمک کنند.

خرداد

بروید بیرون، کمی هوای تازه بخورید، و به خودتان اجازه دهید تا در یک چشم انداز جدید غوطه ور شوید. شاید امروز اتفاقاتی رخ دهد که انتظارش را نداشتید. اما چه باید کرد؟ باید از آن عبور کنید.

با خود و کسانی که شما را احاطه کرده اند مهربان باشید، اما اجازه دهید راهنمایی های درونی شما را از این موقعیت خارج کند. چیزی که شهودتان ممکن است به شما بگوید، خوش تان بیاید یا نیاید، به هر حال حقیقت است.

رویکرد منطقی تری نسبت به اتفاقات داشته باشید و بال های خود را باز کنید تا چیز جدیدی را امتحان کنید.

تیر

روابط را نمی توان به زور و اجبار حفظ کرد و اینکه احساسات شما عمیق است، به این معنی نیست که همه همینطور هستند، و این هیچ اشکالی ندارد.

هر یک از ما فقط می توانیم نیازهای دیگری را در سطحی برآورده کنیم که برای خودمان برآورده می کنیم. بنابراین احساس گناه نداشته باشید.

وضوح را به دست آورید، رها کنید و ادامه دهید. اینکه افکار دیگران درباره خودتان را برای خود تبدیل به باور کنی، فقط شما را به یک نقطه می رساند: گیر کردن در چرخه ای که برای رهایی از آن تلاش می‌ کنید.

مرداد

اگر به گذشته نگاه می کنید و بینش هایی در مورد الگوها، زندگی و تاریخچه خود به دست آورده اید، یعنی نتیجه داده است. شاید این احساس را داشته باشید که بهتر است با یک موقعیت خاص صلح کنید یا چیزی را در مسیری کاملا جدید هدایت کنید.

در این هفته شاهد ماه کامل هستیم و انرژی آن واقعا به شما کمک خواهد کرد. شما می دانید که در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهید، اکنون فقط تعادل را ایجاد کنید و مسئولیت را بر عهده بگیرید.

شهریور

کمک به بهبودی خود و دیگران، همیشه نباید آنگونه باشد که در ذهن خود ترسیم کرده ایم. شما به چندین روش می توانید این کار را انجام دهید و اکنون ممکن است زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد درک خود از چیزها و به کارگیری این دانش در هر کاری که انجام می دهید، باشد.

ببخشید و چیزهایی که شب ها شما را بی خواب می کند، از ذهن تان دور کنید. ممکن است این تجربیات گذشته باشد که روی آن ها کار می کنید، بنابراین به احساسات خود احترام بگذارید و بدانید که از شما محافظت می شود، حتی اگر در زمان حال همه چیز ناعادلانه به نظر برسد.

مهر

اشکالی ندارد که از غار خود بیرون بیایید! برای برخی این یک پیام تحت اللفظی و برای برخی یک پیام استعاری است. بدانید که همانطور که در حال تجربه گذار هستید، از طریق تغییرات عمیق در درون نیز رشد می کنید.

این تغییر می تواند در روابط شما باشد یا در درک شخصی شما یا چیز دیگری، اما تغییر اجتناب ناپذیر است و پذیرش این امر به شما کمک می کند آن صدای کوچک درون را بهتر بشنوید.

به خودتان اجازه دهید که از هر نظر لذت ببرید؛ از روابط، زندگی، غذا و غیره!

آبان

شما برای عشق هر کاری انجام می دهید، به جز یک کار! شما یک عنصر آبی بسیار شهودی و ادراکی هستید و به اعماق هر چیزی که دل تان می‌ خواهد می‌ رسید.

اما گاهی اوقات همه چیز ممکن است کمی بیش از حد توان تان شود، و اشکالی ندارد که به خود اجازه دهید از دسترس دیگران خارج شوید تا برای آنچه واقعا در زندگی خود می خواهید، در دسترس باشید.

شما ممکن است روزهای بسیار تاریکی را پشت سر گذاشته باشید، اما موفقیت برای شما اجتناب ناپذیر است.

آذر

زندگی چه حسی خواهد داشت اگر لحظه ای مکث کنید و احساس آرامش کنید؟ آیا دوست ندارید مانند یک آبشار روان یا یک گل در حال شکوفه زدن یا حتی یک پروانه در حال پرواز احساس آرامش کنید؟

زندگی دقیقا همین است! ممکن است خاطرات شما باعث شود فکر کنید که باید با عجله زندگی کنید و احساس کنید زمان و منابع کافی در هر روز وجود ندارد.

اما وظیفه شما امروز این است که کارها را از موضع آرامش و شادی انجام دهید؛ تا جایی که ممکن است به خودتان اجازه دهید تا از زندگی به طور کامل لذت ببرید.

دی

برای دومین روز متوالی، فرشتگان و راهنماهای شما می خواهند به شما یادآوری کنند که هر آنچه در زندگی تجربه می کنید بازتابی از احساسی است که در درون خود دارید.

بنابراین، اگر تاکنون نشانه ها را جدی نگرفته اید، امروز به آن ها توجه کنید. رژیم غذایی، بدن، ذهن و روح خود را سم زدایی کنید و اجازه دهید تاریک ترین نقاط زندگی شما لحظاتی از عمیق ترین خرد شما باشد.

همه چیز دقیقا همان طور است که باید باشد و همیشه در درازمدت همه چیز متعادل می شود. به خود اجازه بدهید آزادانه ببخشید و دریافت کنید.

بهمن

دوست عزیز! به چند حامی و مشوق دیگر نیاز دارید تا به آن جایی که باید، برسید؟ آیا می دانید که بزرگترین قدرت و بزرگترین گنج شما همدلی و توانایی شما در درک دیگران است و اگر یک ابرقهرمان بودید، این ابرقدرت شما بود؟

اهداف شما ممکن است مبهم به نظر برسند زیرا ممکن است به دنبال مشاوره و راهنمایی در بیرون از خود باشید. اگرچه داشتن ذهنی باز بسیار عالی است، اما ایجاد دروازه ای برای بیرون ریختن زباله های ذهنی، عاقلانه تر است.

آنقدر به خود اعتماد کنید که مصمم قدم بردارید. نشانه های شما واضح تر از این نمی تواند باشد! خبرهای خوبی در راه است؛ آیا می‌ خواهید با آغوش باز آن ها را دریافت کنید؟

اسفند

زمان گذار است، و این تغییرات قرار نیست جزئی باشند، بلکه تغییرات عمده ای هستند که شما برای آن ها آماده شده اید.

فرشتگان و راهنماهای شما از شما می‌ خواهند که بدانید با شروع این سفر جدید شگفت‌ انگیز، نه تنها به طور کامل حمایت می‌ شوید، بلکه توشه سفر به خوبی برای شما فراهم شده است.

اگر روابط شما در چرخه های مختلف بوده است، یک رابطه شفابخش تر و پرورش دهنده تر ممکن است برای شما ظاهر شود. نفس عمیقی بکشید، انرژی خود را تثبیت کنید و تغییرات لازم را به آرامی، پیوسته و طولانی مدت انجام دهید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied