شمانیوز
شما نیوز

وام فرزندآوری

اعلام زمان ثبت نام وام های فرزندآوری و ازدواج دانشجویی +جزئیات

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم زمان ثبت نام وام فرزند آوری و ازدواج دانشجویی را برای سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

اعلام زمان ثبت نام وام های فرزندآوری و ازدواج دانشجویی +جزئیات

مسعود گنجی با اشاره به وام فرزندآوری وازدواج دانشجویی گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به منظور حمایت از قانون جوانی جمعیت و فرزند آوری، کمک هزینه ای را تحت عنوان وام فرزند آوری دانشجویی برای داوطلبان متاهل دانشجو در دانشگاه های سراسری پیش بینی کرد تا دانشجویان متاهل بتوانند بخشی از مخارج فرزندآوری را پوشش دهند.

مهر نوشت: وی ادامه داد: بنابراین با توجه به تسهیلاتی که از سوی صندوق رفاه دانشجویی برای این دسته از داوطلبان مشخص شده، متقاضیان واجد شرایط ثبت نام می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی، با تهیه مدارک موردنیاز در زمان اعلام شده نسبت به تکمیل فرم ثبت نام وام فرزندآوری دانشجویی اقدام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: به ازای تولد هر فرزند ۷ میلیون تومان وام فرزند آوری پرداخت می شود، دانشجویان متاهل فقط درهمان سال که فرزندشان متولد شده می توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

گنجی تاکید کرد: به ازای ازدواج دانشجویی نیز ۷ میلیون تومان وام ازدواج دانشجویی پرداخت می شود.

وی اظهار داشت:وام فرزندآوری و ازدواج دانشجویی مازاد بر وام های دیگر دانشجویی است، قبلا اگر دانشجویی برای تولد فرزند و یا ازداوج وام ضروری دریافت می کرد دیگر نمی توانست برای خرید لوازم کمک آموزشی از وام ضروری استفاده کند، اما امسال این وام مستقل از وام ضروری شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: دانشجویان می توانند به محض شروع ثبت نام وام های دانشجویی در سال تحصیلی جدید که از اول آبان ماه آغاز خواهد شد، به آدرس سایت صندوق رفاه دانشجویان مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied