شمانیوز
شما نیوز

قتل

قتل هولناک دختر ١٧ ساله به دست عموی بی‌رحم | جزئیات یک فاجعه در شیراز

مردی ۴۱ ساله در یک اقدام هولناک برادرزاده ۱۷ ساله‌اش را که به خانه او رفته بود به قتل رساند و جسدش را در بیابان رها کرد.

قتل هولناک دختر ١٧ ساله به دست عموی بی‌رحم | جزئیات یک فاجعه در شیراز

سرهنگ لطف‌الله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌ چنار در استان فارس گفت: روز شنبه ۲۴ تیرماه در پی اعلام به پلیس ۱۱۰ مبنی بر ناپدی دشدن دختری جوان در یکی از محله‌های شهر قائمیه بلافاصله مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دختر بخت‌برگشته بعد از ظهر روز شنبه خانه را به مقصد خانه عمویش ترک کرده و بعد از آن هیچ مراجعتی نداشته و ناپدید شده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، مأمورین با اخذ مجوز قضایی و تحقیقات میدانی با ورود به خانه عموی دختر مفقود شده از وی تحقیقاتی به عمل آوردند. او در ابتدا از حضور دختر برادر خود اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما پس از بازرسی از خانه، آثار خون در درون صندوق عقب خودرویی که متعلق به وی بود، مشاهده شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مأمورین با مشاهده آثار و ادله جرم بلافاصله نسبت به دستگیری عموی دختر اقدام کردند و آن را به مقر انتظامی انتقال دادند، تصریح کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی به قتل دختر ۱۷ ساله از طریق خفه کردن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کوه چنار با اشاره به اینکه قاتل ۴۱ ساله مقتول را با خودرو خودش به اطراف یکی از روستاهای این شهرستان انتقال داده و رها کرده بود، گفت: حسب دستور قضایی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی با برادر خود (پدر مقتول) عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied