شمانیوز
شما نیوز

فال شمع

فال شمع 27 تیر 1402 | طبق ماه تولدتان فال شمع بگیرید

فال شمع فردا 27 تیر 1402 براساس ماه تولدتان را در زیر بخوانید.

فال شمع 27 تیر 1402 | طبق ماه تولدتان فال شمع بگیرید

فروردین 

در مورد نیت قلبی تان شادی زیادی به شما روی خواهد آورد / به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت. / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید / کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد / یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز مند است . محبت خود را از او دریغ نکنید / یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد.

اردیبهشت

در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت / از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید ، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد / در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید / امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / دست به کار تجارت و معامله خواهید زد و در این امر بسیار برجسته و دارای ثروت زیادی خواهید شد. / با یک فرد جدید دوست و آشنا می شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید / یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود.

خرداد

 خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. / بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود / پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / از شخصی که بسیار او را دوست می دارید سخنی می شنوید که بسیار منتظر آن هستید.

فال شمع

تیر

در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید / رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید. / شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد . اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است / تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی ، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید.

مرداد

به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت. / صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد / در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید / شادی های قلبی شما ، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود ، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / از عشق های مجازی و شرارت های آن بر حذر باشید / درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید ، علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد ، شما با مقاومت به پیش خواهید برد.

شهریور

شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال ، بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد / امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / جایی می خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید ،با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید / پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد.

مهر

 شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال ، بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد / امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / جایی می خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید ،با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد / خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید / پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد.

آبان

تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. / در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد / از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید ، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد / عشق شما نسبت به یک شخص ، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم تر خواهد ساخت / از عشق های مجازی و شرارت های آن بر حذر باشید / یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز مند است . محبت خود را از او دریغ نکنید / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است.

آذر

زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید / خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید / در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید ، بی احتیاط عمل نکنید . خداوند از شما حمایت خواهد کرد / یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. / در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. / در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد / شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد. 

دی

 ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد / از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید / دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد / اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید.

بهمن

تغییر منزل دارید یا تغییر دکوراسیون یا تعمیرات در منزل خود خواهید داشت / ک بسته محتوی سوغات و یا هدیه از دست یکی از دوستان و یا نزدیکان خود دریافت خواهید کرد / در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید / از مساله ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا می شود نگرانی به خودتان راه ندهید چون این مساله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید ، برطرف خواهد شد. / کارت مراد. شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید / از عشق های مجازی و شرارت های آن بر حذر باشید / شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد.و برای ادامه این صمیمیت تلاش می کند.

اسفند

از عشق های مجازی و شرارت های آن بر حذر باشید / دوران سالخوردگی شما به خوبی و سلامتی و تندرستی طی خواهد شد. / به یک تولد ، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد. / پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد / از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد.و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت. / شادی زندگی ، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت / خبر ازدواج یکی از نزدیکانتان به شما خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی