شمانیوز
شما نیوز

ماسک صورت

دیگر پولتان را هدر ندهید | با ماسک صورت خانگی شادابی را به پوست خود برگردانید

در مقاله زیر طرز تهیه ماسک های خانگی برای شادابی پوست صورت را مطالعه کنید.

دیگر پولتان را هدر ندهید | با ماسک صورت خانگی شادابی را به پوست خود برگردانید

خمیر صاف و نرمی که به صورت یک لایه روی پوست مالیده می شود و مدتی روی پوست باقی مانده تا صافی، شادابی و شفافی پوست را فراهم کند ماسک صورت نامیده می‌شود. میتوانید از  ماسک صورت روزانه یا هفتگی استفاده کنید. ماسکک صورت انواع مختلفی دارد که هرکدام خاصیت خاص خودشان را دارند. برا حفظ شادابی پوست و ماسک های خانگی با ما همراه باشید.

ماسک سرکه سیب

استفاده از سرکه سیب به عنوان تونر پوستی به زمان هلن سرزمین تروی بر می‌گرد و امروز هم همینقدر موثر است. بعد از اینکه صورت خود را شستید، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب را با ۲پیمانه آب به عنوان یک شستشوی کامل برای تمیز کردن و سفت کردن پوست مخلوط کنید. شما همچنین می‌توانید ماسک خانگی خود را با مخلوط کردن ۱/۴ پیمانه سرکه سیب با ۱/۴ پیمانه آب درست کنید. محلول را به آرامی روی پوست استفاده کنید و اجازه دهید تا خشک شود.

ماسک صورت

ماسک صورت مایونز

به آرامی مایونز را روی کل صورت خود پخش کنید و حدود ۲۰ دقیقه بگذارید بماند. سپس آن را با دستمال یا پنبه به آرامی از روی صورت بردارید و صورت را با آب سرد بشویید. پوست شما تمیز و لطیف خواهد شد.

ماسک عسل 

برای این ماسک صورت خانگی، با ۲/۳ پیمانه جو دوسر فوری شروع کنید و آنها را در ۱/۲ پیمانه آب داغ گرم به مدت ۵ دقیقه گرم کنید تا موقعی که مخلوط غلیظ شود. در حالی که منتظر هستید، نیمی از سیبی هسته گرفته را به همراه ۲ قاشق غذاخوری ماست، ۲ قاشق غذاخوری عسل و یک عدد سفیده تخم مرغ داخل مخلوط کن بریزید. به مدت ۴۵ ثانیه مخلوط کنید سپس مخلوط اتمیل گرم را اضافه کنید. به مدت ۲۰ ثانیه دیگر با مخلوط کن، میکس کنید. این مخلوط بدست آمده را روی صورت بگذارید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی صورت بماند. تا پوست‌تان را تغذیه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied