شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک در دیدار با مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی

حمایت بانک صادرات ایران از دانش‌بنیان‌ها کمک به چرخه صنعت کشور است

​شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل حضور جوانان و نخبگان کشور، سهم ویژه‌ای در توسعه اقتصادی کشور داشته و تسهیل در ارائه محصولات و خدمات به این شرکت‌ها با حمایت‌های بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی، کمک به چرخه صنعت کشور است.

حمایت بانک صادرات ایران از دانش‌بنیان‌ها کمک به چرخه صنعت کشور است

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل این بانک در نشست با محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان این مطلب افزود: بخشی از مأموریت بانک صادرات ایران ارائه خدمات جامع و متنوع بانکی و مالی به فعالان اقتصادی نقش‌آفرین در رشد و توسعه کشور بوده و این مهم از طریق عملیاتی کردن سیاست‌ها و راهبردهای مدون، پرقدرت‌تر از گذشته در سال‌جاری انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست که با حضور مهدی اقبالی‌راد معاون شعب بانک، مهدی رزمی معاون اعتباری و پرویز محسنی خرمی مدیر امور شعب غرب تهران برگزار شد، با ترسیم بخشی از اهداف و برنامه‌های عملیاتی در قانون جهش تولید دانش‌بنیان، حمایت مناسب و منطقی از این قانون را مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش و همکاری بانک صادرات ایران با این شرکت‌ها ثابت می‌کند که بانک صادرات ایران حامی همه‌جانبه شرکت‌های دانش‌بنیان است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این نشست از حمایت‌های بانک صادرات ایران در حوزه ارائه خدمت و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در سال 1401 تشکر و قدردانی کرد.

خیاطیان همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر قانون جهش تولید دانش بنیان در سال جاری جهت تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: حمایت شبکه بانکی، می‌تواند تاثیر بسیار مهمی در فروش و توسعه شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان داشته باشد.

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بانک صادرات ایران طی سال‌های گذشته به طور پیوسته مورد توجه بوده و در سه ماه ابتدای سال جاری نیز بیش از 350 میلیارد ریال به این شرکت‌ها پرداخت کرده است.​

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied