شمانیوز
شما نیوز

ایدرو

تمام خودروهای وارداتی برای شماره‌گذاری باید گواهی اسقاط داشته باشند

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: تمامی خودروهای وارداتی برای شماره‌گذاری باید گواهی اسقاط داشته باشند.

 تمام خودروهای وارداتی برای شماره‌گذاری باید گواهی اسقاط داشته باشند

به گزارش ایدرو نیوز ، مهران سالاریه با اشاره به اصلاحیه قانون ساماندهی صنعت خودرو گفت: بر این اساس تمامی شرکت‌های واردکننده خودرو اعم از نو و کارکرده بجز کامیون‌های مشمول بند ث ماده ۳۰ قانون احکام دائمی که بخشی مشمول ارایه گواهی اسقاط و بخشی پرداخت وجه هستند، مابقی مکلف به ارایه گواهی اسقاط هستند.

وی افزود: این دسته از واردکنندگان صرفا باید نسبت به تهیه گواهی اسقاط برای محصولاتشان جهت شماره‌گذاری اقدام کنند و امکان پرداخت ۱.۵ درصد قیمت فروش برای آنها میسر نیست.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده تصریح کرد: این واردکنندگان باید نسبت به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.ir اقدام و فرآیند مشخص شده را مطابق قانون برای دریافت مجوز شماره‌گذاری خودروهایشان طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: فعلا تا زمان تصویب آیین‌نامه مربوطه، واردکنندگان خودرو مکلفند به ازای واردات هر دو دستگاه خودرو، گواهی یک خودرو فرسوده را ارایه کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied