شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

قیمت دلار در مرز حساس | پیش‌بینی قیمت دلار

فعالان بازار می گفتند اگر دلار حمایت مهم 48 هزار و 200 تومان را از دست دهد احتمال برگشت آن به کانال 47 هزار تومان محتمل است. در شرایط کنونی دلار حمایت 47 هزار و 900 تومان را پیش رو دارد و اگر آن را از دست بدهد، می‌تواند به سمت کف قیمتی سال 1402 یعنی 46 هزار و 700 تومان حرکت کند.

قیمت دلار در مرز حساس |   پیش‌بینی قیمت دلار

 روز گذشته نرخ دلار در تهران تا نیمه کانال 48 هزار تومان پایین آمد.در معاملات پشت خطی هم اسکناس آمریکایی در همین محدوده به فروش رسید اما دلار در بازار شبانه هرات تا نزدیک مرز حمایتی 48 هزارو200 تومان پایین آمده بود. 

پیش بینی قیمت دلار در بازار آزاد 

فعالان بازار می گفتند اگر دلار حمایت مهم 48 هزار و 200 تومان را از دست دهد احتمال برگشت آن به کانال 47 هزار تومان محتمل است. در شرایط کنونی دلارحمایت  47 هزار و 900 تومان را پیش رو دارد  و اگر آن را از دست بدهد، می‌تواند به سمت کف قیمتی سال 1402 یعنی 46 هزار و 700 تومان حرکت کند.

تکنیکالیست ها م گویند حمایت 47 هزار و 900 تومان در بازار از این جهت حائز اهمیت است که آخرین لمس  قیمت دلار  در این نقطه با جهش بیش از هزار تومان همراه بوده است. در مقابل معامله‌گران تصور می‌کنند تا  قیمت دلار  مقاومت 48 هزار و 300 تومان را نشکند، امکان صعود قیمت در  بازار ارز  سخت می‌شود.

حباب درهم در معاملات دیروز کاهش پیدا کرد و به حدود ۵۰۰ تومان رسید،انچه که انتظارات از ادامه جریان نزولی  قیمت دلار  را تقویت می کند کاهش آرام  حباب سکه  و درهم است. میزان حباب درهم در یک روند آرام به حدود نصف میانگین شش ماهه حباب درهم رسیده است که جریان نزولی انتظارات را برای درهم و دلار تایید می کند. دلار تهران در حال حاضر برای صعودی شدن باید با مقاومت ۴۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دست و پنجه نرم کند و حمایت ۴۷هزار و ۹۰۰ تومان هم مانع جدی دلار برای نزولی شدن است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied