شمانیوز
شما نیوز

بانک ملی ایران

برگزاری همایش بررسی عملکرد و تبیین سیاست های راهبردی استان سمنان با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران

دکتر نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران در سفر به استان سمنان به همراه مدیران ارشد و مسؤولان بانک ملی ایران در جریان برگزاری همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان سمنان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه ها و اولویت های سال جاری بانک، تولید محصولات و خدمات متنوع متناسب با نیاز مشتریان است که بر این اساس همه همکاران باید تلاش کنند با کارِ گروهی این هدف را محقق کنند.

برگزاری همایش بررسی عملکرد و تبیین سیاست های راهبردی استان سمنان با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده در این همایش که جمعی از اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل، معاونان، رؤسای ادارات کل بانک حضور داشتند، بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته و مطلوب به مشتریان تأکید کرد.

وی با بیان این که باید در نظام بانکی در ارائه خدمات و تولید محصولات منحصر بفرد پیشرو و پیشگام باشیم بر اصلاح امور در بانک تأکید کرد و یادآور شد: در دوره جدید برنامه ریزی و هدف گذاری ها با تمرکز بر مشارکت همکاران صف عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران خواهان تولید ابزارهای مالی و محصولات جدید در بانک شد و افزود: ارائه پیشنهادات و ایده پردازی توسط همکاران زمینه حرکت بانک در مسیر موفقیت را پرشتاب خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی مدیریت بهینه منابع و مصارف را یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی پیشِ روی بانک دانست و افزود: همکاران باید نسبت به مدیریت منابع و مصارف و تراز نقدینگی در شعب حساسیت کافی داشته باشند.

نجارزاده راه اندازی نظام پیشنهادات در بانک را لازم و ضروری دانست و گفت: باید با همکاری همه کارکنان شرایطی ایجاد شود تا خدمات متمایز به مشتریان به صورت سریع و به روز ارائه شود.

وی با بیان این مطلب که باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت تحقق اهداف حرکت کنیم، اشاره داشت: برای تحقق اهداف بانک، شرکت های ابزاری و تابعه کاملاً در اختیار بانک هستند.

مدیرعامل بانک ملی ایران تحول دیجیتال در بانک را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: با ایجاد تحول بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات غیرحضوری ضمن تسهیل و تسریع خدمات، مشکل کسری کادر در شعب حل خواهد شد.

نجارزاده همچنین راه اندازی صرافی در تمامی استان ها را از مهمترین برنامه های پیش روی بانک دانست و توسعه خدمات غیرحضوری، تقویت بانکداری جامع و کنترل منابع و مصارف را از جمله برنامه های این بانک در سال جاری برشمرد.

وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند وخلاق آن دانست و ادامه داد: نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کارِ گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به آن اهداف حرکت کنیم.

وی همچنین سهم نیروی انسانی باتجربه را در موفقیت بانک مثبت ارزیابی کرد و افزود: مسائل معیشتی کارکنان نیز مورد توجه مدیران ارشد بانک است و تا حد امکان با توجه به ظرفیت های قانونی به آن رسیدگی خواهد شد.

‎دکتر نجارزاده با تأکید بر این که ارتباط مستقیم با بنگاه های بزرگ باید تسهیل شود، گفت: برای ارتباط و ارائه خدمات مالی به بنگاه های بزرگ، باید به سرعت تصمیم گیری شود.

دکتر نجارزاده به افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب اشاره کرد و افزود: موضوع جانشین پروری و انتصابات در بانک نیز براساس شایسته سالاری دنبال می شود.

در این همایش پنل تخصصی با حضور حسن مونسان عضو هیأت مدیره، محمد نجف زاده عضو هیأت عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور، نصرت اله شهبازی معاون اعتباری، حسن کاظمی معاون منابع انسانی و محمدرضا محمودپناه سرپرست معاونت بانکداری جامع برگزار شد که به بیان مسائل و موضوعات مربوط پرداخته شد، همچنین ارائه گزارش در بخش های مختلف توسط سیدمحمد شادمهر رئیس اداره امور شعب استان سمنان، بیان دیدگاه ها و پرسش و پاسخ با همکاران از دیگر بخش های این همایش بود.

در بخش دیگری از این همایش نیز شاخص های عملکردی اداره امور شعب استان سمنان در بخش های مختلف توسط حامدرضا فقیهیان علیرضائی رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک مورد بررسی قرار گرفت.

از دیگر بخش های این همایش، کارکنان به بیان نظرات، مسائل و موضوعات مربوطه پرداختند و راهکارهای لازم توسط مدیران ارشد ارائه شد.

گفتنی است، این همایش با معرفی و تقدیر از کارکنان موفق در استان سمنان به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied