شمانیوز
شما نیوز

در دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار گیلان اعلام شد

پرداخت 1220 میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تعاونی، بنگاه‌های تولیدی و کارآفرینان گیلان از سوی بانک توسعه تعاون

به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون 1220 میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تعاونی، بنگاه‌های تولیدی و کارآفرینان گیلان پرداخت شده است.محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در سفر به استان گیلان با اسدالله عباسی، استاندار دیدار و گفت وگو کرد.

پرداخت 1220 میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تعاونی، بنگاه‌های تولیدی و کارآفرینان گیلان از سوی بانک توسعه تعاون

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب گیلان بانک توسعه تعاون، در این دیدار شیخ حسینی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت بانک توسعه تعاون در استان گیلان گفت: سال گذشته ۱۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان و گروه های هدف پرداخت شده است که نشان از رشد ۵۵درصدی در مقایسه به سال قبل دارد.

شیخ حسینی با اشاره به فعالیت ۱۸واحد اجرایی بانک توسعه تعاون در استان گیلان گفت: انتظار می‌رود با افزایش فعالیت این تعداد شعبه در تجمیع منابع و بهره‌گیری از ظرفیت موجود، تسهیلات پرداختی استان در سال جاری به سمت توسعه تعاونی ها و بنگاه های کوچک و متوسط هدایت شود.

وی مهمترین اقدامات توسعه ای بانک توسعه تعاون طی سال های گذشته در استان گیلان را تسهیلات پرداختی در قالب عاملیت اجرای طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری ، تبصره ۱۸، تبصره ۲۶، ماده ۵۲ صندوق توسعه ملی، خط اعتباری تعاون، تسهیلات حمایتی خرد و جهش مسکن و تسهیلات حمایت از خانواده و فرزند آوری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون در بسیاری از این سرفصل ها و برنامه های حمایتی صد در صد و در مابقی بیش از ۹۰ درصد عملکرد داشته است و به‌ عنوان بانک برتر در طرح بزرگ ملی روستا و عشایر و تسهیلات تکلیفی در استان گیلان بوده است.

شیخ حسینی اعلام کرد:اگر منابع بانک ها درست و هدفمند مصرف شود رونق تولید در کشور اتفاق می افتاد و پرداخت تسهیلات بانک ها باید با پشتوانه منابع مالی باشد .

وی با تشریح راهبرد بانک در افق 1404 اعلام کرد: بر اساس این راهبرد ، بانک توسعه تعاون به عنوان بانک برتر و اول در حوزه خدمات رسانی به تعاونی ها و بنگاه های کوچک و متوسط تبدیل می شود.

به گفته شیخ حسینی، اگر تعاونی ها فعال شوند همه بخش های اقتصادی و زنجیره ای از تولید و خدمات با مشارکت مردم به حرکت در می آیند و همین امر منجر به تولید و اشتغال پایدار در کشور می شود .

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت : در سطح ملی هم در پرداخت تسهیلات تکلیفی به جامعه هدف به عنوان یکی از بانک های پیشرو هستیم.‌سال گذشته

در پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ صد در صد ،در تسهیلات قرض الحسنه حمایتی بیش از ۹۴درصد و جهش مسکن و قرض‌الحسنه ازدواج و مشاغل خانگی نیز حدود ۱۰۰ درصد عملکرد داشته ایم.

در ادامه عباسی استاندار گیلان ضمن تقدیر از اقدامات و عملکرد بانک توسعه تعاون در استان گفت: مجموعه خدمات و تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون در استان نشانگر مردمی بودن و خوشنامی در میان مردم است.

وی افزود: بر اساس آمار ها نسبت مصارف به منابع بانک توسعه تعاون در گیلان بیش از ۱۲۳ درصد بوده است که نشان از تعهد بانک به توسعه منطقه ای دارد.

استاندار گیلان ادامه داد:استمراردرعاملیت طرح تبصره ۱۸توسط بانک توسعه تعاون در سال جاری فرصتی مناسب برای همه بخش های اقتصادی در استان برای توسعه و رونق تولید است.

عباسی با اشاره به رویکرد مثبت بانک توسعه تعاون در گیلان ضمن تقدیر از تیم مدیریت استان، دستور انتقال حساب‌های دهیاری استان به بانک توسعه تعاون را صادر کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied