شمانیوز
شما نیوز

ایدرو

شماره‌گذاری وسایط نقلیه نو شماره بدون دریافت مجوز ستاد نوسازی ناوگان و‌ اسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: شماره‌گذاری خودروها و موتورسیکلت‌های نوشماره بدون دریافت مجوز ستاد نوسازی ناوگان و‌اسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است.

 شماره‌گذاری وسایط نقلیه نو شماره بدون دریافت مجوز ستاد نوسازی ناوگان و‌ اسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است

به گزارش ایدرو نیوز ، مهران سالاریه افزود: بر اساس ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو و اصلاحیه این ماده یکی از ارکان شماره‌گذاری وسایط نقلیه تولیدی یا وارداتی نوشماره، دریافت مجوز از ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده است.

وی گفت: بر این اساس تمامی وسایط نقلیه نوشماره اعم از سبک، سنگین و موتورسیکلت برای دریافت مجوز شماره‌گذاری یا مشمول ارایه گواهی اسقاط و یا پرداخت وجه به صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده تصریح کرد: در همین خصوص مکاتبه‌ای با رئیس پلیس راهور فراجا صورت گرفته تا الزام دریافت مجوز ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده در فرآیند شماره‌گذاری خودروهای نوشماره لحاظ شده و هیچ خودرویی خارج از این فرآیند شماره‌گذاری نشود.

وی تاکید کرد: تولیدکنندگان یا واردکنندگان انواع خودرو باید نسبت به ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری در سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.ir اقدام و فرآیند مشخص شده را مطابق قانون برای دریافت مجوز شماره‌گذاری محصولاتشان طی کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied