شمانیوز
شما نیوز

در سومین روز نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفت

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و شرکت ایران خودرو خراسان

در سومین روز از نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است، تفاهم نامه همکاری مابین این سازمان و شرکت ایرانخودرو خراسان منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و شرکت ایران خودرو خراسان

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در جریان سومین روز از نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که به میزبانی مشهد مقدس در حال برگزاری است، تفاهم نامه همکاری مابین این سازمان و شرکت ایرانخودرو خراسان منعقد شد.

تفاهم نامه مزبور که به امضای اکبر نیازی سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی و بیژن زاهدی فرد مدیرعامل و مدیرعامل و علیرضا بخت آزمان عضو هیأت مدیره شرکت ایرانخودرو خراسان رسید، در راستای برنامه های حمایتی-تشویقی این سازمان از واحدهای تولیدی-صنعتی بزرگ کشور در مسیر تسریع، تسهیل در فرآیندهای تأمین مواد اولیه و کاهش هزینه های تمام شده تولید محصول و کمک به بازاریابی جهت فروش و صادرات به بازارهای مصرف کشورهای همسایه منعقد شده و رویدادر نمایشگاهی در حال برگزاری فرصت مناسبی جهت انعقاد تفاهم های حاصل شده ظرف ماههای اخیر است.

مهمترین محورهای همکاری دو مجموعه در قالب تفاهم نامه یک ساله مزبور را می توان در زمینه واردات مواد اولیه از مسیر منطقه آزاد انزلی، اعمال تخفیف های لازم از سوی سازمان به منظور کاهش هزینه های تولید محصولات کارخانه ایرانخودرو خراسان، و بررسی تأسیس یک تولید اصلی یا فرعی در منطقه آزاد انزلی از سوی کارخانه فوق، عنوان نمود.

گفتنی است در جریان امضای تفاهم نامه مزبور، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی و مدیران شرکت ایرانخودرو خراسان حضور داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied