شمانیوز
شما نیوز

ماسک صورت

سفیدی پوست با ماسک ها خانگی | با این ماسک ها صورتت مثل برف میشه

یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبتی پوست برای خانم‌ها ماسک صورت است. در مقاله زیر روش استفاده از ماسک های سفید کننده را بخوانید.

سفیدی پوست با ماسک ها خانگی | با این ماسک ها صورتت مثل برف میشه

ماسک صورت بهترین شیوه طبیعی و ارزان و البته خانگی برای مراقبت از پوست است.ماسک صورت با اهداف مختلفی ساخته می‌شوند، برخی سفید کننده‌اند، برخی جلوی جوش زدن را می‌گیرند.

ماسک صورت

 

ماسک سفید کننده صورت ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا برای مقابله با برخی مشکلات پوستی مفید است. این گیاه دارای برخی مواد معدنی و ویتامین های ضروری است که ممکن است به کاهش رنگدانه ها و تولید ملانین در پوست کمک کند . علاوه بر این، اسیدهای آمینه موجود در آن می توانند به بازسازی کلاژن و الاستین پوست کمک کنند. بنابراین ، برای تسکین و مرطوب سازی پوست خود از آلوئه ورا استفاده کنید.

ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا با زردچوبه و عسل

عسل به دلیل خواص ضد میکروبی به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی ، عالی به نظر می رسد. عسل توانایی حفظ رطوبت وشادابی پوست را دارد . درحالی که زردچوبه دارای آنتی اکسیدان های زیادی است برای کسانی که پوستی چروک دارند مفید می باشد زیرا به حفظ قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند.

مواد لازم:

  •  یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا
  •  یک قاشق چای خوری زردچوبه
  •  یک قاشق چای خوری عسل

 ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و پرتقال

مخلوط آلوئه ورا وپرتقال به شما در تغذیه پوست، کاهش چین وچروک و خطوط ریزکمک می کند.

مواد لازم:

  •  دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورای تازه
  •  یک قاشق غذاخوری آب پرتقال

    طرز تهیه و طریقه استفاده :

    ابتدا ژل آلوئه ورا و آب پرتقال را ترکیب نمایید و به خوبی هم بزنید و این مخلوط را بر روی پوست اعمال کرده و به مدت 10 دقیقه صبر کنید و سپس با آب شستشو دهید.

    این روش را 2-3 مرتبه در هفته تکرار کنید.

    ماسک سفید کننده صورت آلوئه ورا و خیار

    خیار دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قدرتمندی است که آن را به یک ماده طبیعی مناسب برای پوست تبدیل می کند که می تواند پوست را نرم ، تمیز و آبرسانی کند و همچنین تورم را کاهش دهد. علاوه بر این، خیار به دلیل خاصیت سفید کنندگی پوست طبیعی ، باعث روشن شدن پوست می شود. در ادامه چند روش ساده با خیار و آلوئه ورا آورده شده است:

    بتدا مقداری ژل آلوئه ورا ،ماست و آب خیار را بایکدیگر مخلوط کنید و سپس این مخلوط را برروی پوست اعمال کنید و پس از گذشت 30 دقیقه پوستتان را با آب خنک شستشو دهید.

    این روش را 2- 3 بار در هفته برای کسب بهترین نتیجه تکرار کنید.

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied