شمانیوز
شما نیوز

با ارائه گزارش مطلوب توسط حسابرس مستقل

مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد منتهی به پایان سال 1401 برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، مجمع عمومی سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد منتهی به 29 اسفند 1401 با حضور دکتر پورمحمدی نماینده تام الاختیار ریاست عالی بنیادشهید و امور ایثارگران، پورحاج رضایی مدیرکل امور مجامع، اعضاء هیئت امناء، هیئت مدیره و نماینده حسابرس قانونی در سالن جلسات شهدای مدافع سلامت دفتر مرکزی صندوق برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیرکل حسابرسی و امور مجامع از روند برگزاری مجمع گزارشی به اعضای ارائه داد و پس از آن نماینده حسابرس قانونی مراتب تایید و مطلوبیت روند فعالیت ها در صندوق قرض الحسنه شاهد را بیان نمود.

بر این اساس نماینده موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل، وضعیت مالی صندوق قرض الحسنه شاهد در تاریخ 29 اسفند 1401 و عملکرد مالی و جریان های نقدی آن را از تمام جنبه های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری، به نحوه مطلوب اعلام کرد.

دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد صندوق طی سال 1401 پرداخت و بر جلب رضایت حداکثری خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر تاکید کرد.

دکتر پورمحمدی نماینده تام الاختیار ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان رییس مجمع، ضمن تقدیر از زحمات خالصانه و بی شائبه کلیه ارکان صندوق اعم هیئت امناء، هیئت مدیره و کارکنان به ویژه دکتر اسلام کریمی، این مجموعه را یکی از دقیق ترین و شفاف ترین سازمان های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و عنوان کرد عملکرد روشن صندوق علاوه بر انضباط و دقت نظر در فعالیت ها، گویای تلاش حداکثری این سازمان در جلب رضایت خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر بوده است.

گفتنی است صندوق قرض الحسنه شاهد در سال 1401 مبلغ 35.703.972.399.338 ریال تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو پرداخت نموده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied