شمانیوز
شما نیوز

بانک توسعه تعاون

همکاری بانک توسعه تعاون و مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق حقوق شهروندی و سلامت اداری

سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت اعلام داشت بانک بر همکاری با مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تحقق سلامت اداری و حقوق شهروندی آمادگی دارد.

همکاری بانک توسعه تعاون و مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق حقوق شهروندی و سلامت اداری

محمد ذوالفقاری سرپرست معاونت مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت که به همراه تعدادی از مدیران ستادی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران و همکاران استانی سخن می‌گفت اظهار داشت: مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سال جاری فرآیند بازرسی را در واحدهای استانی بانک آغاز نموده است.

وی افزود: این بازرسی با محوریت موضوعات چهارگانه سلامت اداری، حقوق شهروندی، ارتباطات سازمانی و شایستگی‌های مدیریتی و شورای هماهنگی صورت می‌پذیرد.

ذوالفقاری تصریح نمود: طی سالیان اخیر واحدهای بانک اقدامات و تدابیر متنوعی برای ارتقای سطح عملکردی بانک در موضوعات چهارگانه صورت داده‌اند و در زمان کنونی ضرورت دارد تا مستندات و مدارک مرتبط با اقدامات و عملکرد به بازرسان ارائه گردد.

این مقام بانکی تأکید کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک موسسه مالی همواره انضباط، قانونمندی و اصول حرفه‌ای را منظور داشته است و تمامی فرآیندهای بانک ضرورت داشته است با شفافیت و مطابق استانداردها و ضوابط ابلاغی باشد و ازاین‌رو چنانچه همکاران در ارائه مستندات اهتمام لازم را داشته باشند بانک در مرحله پاسخگویی از وضعیت مساعدی برخوردار است.

در این مراسم صیاد رحمان پور مدیر امور استان‌ها و شعب گفت: در تلاش هستیم تا با برگزاری جلسات هماهنگی و توجیهی با استان‌ها شرایطی فراهم آید تا بانک با انعکاس مؤثر اقدامات و دستاوردها بتواند بالاترین امتیاز را در میان دستگاه‌های اجرایی کسب نماید.

رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی در خصوص ارزیابی عملکرد در ادامه مراسم گفت: فرآیند ارزیابی عملکرد از مهم‌ترین مؤلفه‌های مدیریت هر سازمان است و فرآیند ارزیابی و بازرسی در وزارتخانه و بانک نیز جریان است و چنانچه این فرآیندها به نحو مؤثر و حرفه‌ای و مبتنی بر دانش صورت پذیرد اثرات مثبتی در ارتقای عملکرد بانک خواهد داشت.

در ادامه مراسم سید علی میرفخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: بانک همواره در تلاش بوده تا جوانب کامل اطلاع‌رسانی را برای ذینفعان و مشتریان رعایت نماید و هرگونه خدمات، محصولات و موارد مرتبط با حقوق مشتریان از طریق پورتال و کانال‌های رسمی بانک اطلاع‌رسانی می‌شود و چنانچه کمبودهایی وجود داشته باشد در اسرع وقت مرتفع می‌گردد.

در این جلسه که با حضور مدیران و کارکنان کلیه استان‌ها و طرح مباحث از سوی تعدادی از آن‌ها همراه بود، حمید فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات و فرزاد ملکی معاون پیگیری و نظارت بر عملکرد استان‌های منطقه دو به‌عنوان دو فرد پاسخگو جهت ارائه راهنمایی‌ها و مسائل توجیهی به استان‌ها مطرح شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied