شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فولاد مبارکه:

بهره‌برداری از توربین شماره یک نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی فولاد مبارکه در ماه آینده

محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از روند عملیات تعمیراتی در واحدهای تاندم مداوم نورد سرد، احیا مستقیم و احداث نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی

بهره‌برداری از توربین شماره یک نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی فولاد مبارکه در ماه آینده

پس از ۱۸ سال، تعمیرات اساسی خط تاندم مداوم نورد سرد فولاد مبارکه طی عملیات ۸ روزه با ۳۰ هزار نفرساعت کار مداوم انجام شد و ۲۴ ساعت زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده برای فرایند راه‌اندازی این خط در مدار تولید قرار گرفت.

به‌روزرسانی‌ها و جوان‌سازی خطوط شرکت اجتناب‌ناپذیر است. پس از ۳۰ سال از بهره‌برداری فولاد مبارکه روی برخی تجهیزات هیچگاه تعمیرات اساسی و به‌روزرسانی انجام نشده بود.

به لطف خداوند و بدون حتی یک کارشناس خارجی، عملیات نوسازی و تعمیرات در فضای کاملاً امن بدون حادثه فردی و تجهیزاتی انجام شد.

در شرایط تحریم این اقدامات و دستاوردها خودباوری نزد همکاران و شرکت‌های داخلی را به‌شدت افزایش می‌دهد.

عملیات احداث نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی فولاد مبارکه به‌خوبی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

امروز علی‌رغم این که فقط ۱۶ ماه از عملیات احداث نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی فولاد مبارکه را سپری کرده‌ایم، اما در ماه آینده شاهد بهره‌برداری از توربین شماره یک این نیروگاه خواهیم بود.

در ادامه سیاست نوسازی خطوط فولاد مبارکه عملیات تعمیرات اساسی مدول‌های A و B و پمپ خانه G واحد احیا مستقیم نیز باقوت و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی با بالغ بر ۷۰ هزار نفرساعت طی ۲۵ روز در حال انجام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied