شمانیوز
شما نیوز

شرکت فولاد سیرجان

تامین مالی ۱.۵ هزار میلیارد تومانی جهان فولاد سیرجان با مشارکت شرکت ترنج

تامین مالی ۱.۵ هزار میلیارد تومانی شرکت فولاد سیرجان با مشارکت شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ترنج و نرخ سود سالانه ۲۳ درصدی انجام می‌شود.

تامین مالی ۱.۵ هزار میلیارد تومانی جهان فولاد سیرجان با مشارکت شرکت ترنج

یکی از مهمترین مزیت‌ها و ویژگی‌های بازار‌سرمایه تامین مالی برای شرکت‌های اقتصادی است. تامین مالی معمولا به دو روش انجام می‌شود. عرضه اولیه سهام یک شرکت در بورس و انتشار اوراق مرابحه. فرآیند عرضه اولیه سهام و انتشار اوراق از طریق نهادهای مالی بازار‌ سرمایه انجام می‌شود که مشاور سرمایه‌گذاری ترنج از جمله شرکت‌های خدمات دهنده در این حوزه است که در تامین مالی 1.5 هزار میلیارد تومانی "فجهان" نیز مشارکت دارد.

براساس این گزارش، تامین مالی "فجهان" جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات کارخانه احیاء آهن اسفنجی این مجموعه بوده و تاریخ انتشار اوراق از اول مرداد و مدت زمان انتشار اوراق 4 ساله با نرخ سود 23 درصد سالانه و موعد پرداخت سود هر سه‌ماه یکبار است.

متعهدین پذیره‌نویسی این اوراق، صندوق درآمد‌ثابت افران، تامین سرمایه تمدن، گروه خدمات بازار سرمایه آرمان آتی و صندوق درآمد ثابت ثبات ویستا هستند. صندوق درآمد ثابت افران متعهد پذیره‌نویسی 1.5 هزار میلیارد تومان این اوراق است و صندوق بازارگردانی تاک نیز بازارگردانی آن را بر عهده دارد. صندوق درآمد ثابت افران و صندوق بازارگردانی تاک از صندوق‌های تحت مدیریت مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج هستند.

تامین مالی و عرضه پذیرش یکی از خدمات مجموعه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج است. این مجموعه پیش از این نیز برای نخستین بار برای یک شرکت دانش بنیان (فیلیمو) از طریق بازار‌ سرمایه تامین مالی کرد. شرکت‌ها می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه از طریق تماس با شماره‌های 02179236 اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied