شمانیوز
شما نیوز

بیمه تعاون

انتصاب مدیر شعبه غرب تهران بیمه تعاون

با حضور مدیران شعب و استان ها و امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون، مدیر شعبه غرب تهران این شرکت معارفه شد.

انتصاب مدیر شعبه غرب تهران بیمه تعاون

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون شاهین حسینی به عنوان مدیر جدید شعبه غرب تهران این شرکت منصوب شد.

شاهین حسینی دانش آموخته کارشناسی ارشد در رشته های بازاریابی و مدیریت اجرایی بوده و از سال 1378 با فعالیت بازاریابی در شرکت بیمه ایران وارد صنعت بیمه شده است.

مشاوره فروش در شرکت بیمه دانا؛ کارشناس خسارت در شرکت بیمه نوین از دیگر فعالیت های وی بوده تا در ادامه از سال 1392 به عنوان مدیر شعب و نیز سرپرست منطقه در شرکت های بیمه معلم، تجارت نو، میهن، حکمت ایرانیان و سامان به مسیر خود در صنعت بیمه ادامه دهد.

حسینی تشریح می کند که برنامه کلی او حمایت کردن شبکه فروش بوده و این حمایت به این صورت انجام خواهد پذیرفت که نیروها به صورت مفهومی آموزش داده شوند تا بتوانند مشتریان را پشتیبانی کنند.

او اضافه کرد: همچنین بنا داریم که پیاده سازی فروش بیمه های زندگی را به صورت تخصصی اجرایی کرده و برای آن شبکه سازی کنیم.

مدیر شعبه غرب تهران بیمه تعاون ادامه داد: مدیریت ریسک بیمه های درمان و اتخاذ استراتژی های جدید برای فروش آن از دیگر برنامه هایی است که بنا داریم اجرایی کنیم.

حسینی همچنین با اشاره به فعالیت 60 نماینده در شعبه غرب تهران تأکید کرد: ارتباط شعبه با کارگزاران خوب است، ولی برنامه ما این است که شبکه فروش را تقویت کرده و روی آن برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد:  همچنین باید تسهیل گری برای نمایندگان داشته باشیم تا در این بازار رقابتی، مجبور نشوند برای انجام هرکاری به دنبال مجوز گرفتن از ما باشند.

مراسم معارفه مدیر جدید شعبه غرب تهران با حضور مجید مقدسی مدیر امور شعب و استان ها و مجید ارجمند مدیر امور نمایندگان و کارگزاران صورت گرفت؛ گفتنی است تا پیش از این مجید ارجمند به عنوان مدیر شعبه غرب تهران بیمه تعاون مشغول به خدمت بوده که با حضور در جایگاه جدید فعالیت او، این مسئولیت به شاهین حسینی محول شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied