شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

وضعیت هوای تهران طی پنج روز آینده | تهرانی ها منتشر وزش باد شدید باشند

تهرانی ها منتظر وزش باید در روزهای پیش رو باشند.

وضعیت هوای تهران طی پنج روز آینده | تهرانی ها منتشر وزش باد شدید باشند

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه هنگام بعد از ظهر و شب در بیشتر نواحی استان با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید پیش‌بینی می‌شود. جزئیات پیش بینی هواشناسی تهران را در ادامه بخوانید.

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه هنگام بعد از ظهر و شب در بیشتر نواحی استان با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نواحی مستعد با خیزش موقت گردوخاک با احتمال نفوذ گرد و غبار از استان‌های همجوار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید مورد انتظار است.

امروز و فردا ( ۱ و ۲ مردادماه) در ساعت‌های بعد از ظهر تا شب رشد ابر در نیمه شمالی استان و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای از ارتفاعات شمالی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، میگون، ورامین، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.

آسمان تهران فردا ( ۲ مرداد ‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۳ مرداد ماه) صاف تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹* درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied