شمانیوز
شما نیوز

محبی نجم‌آبادی در گفتگو با شمانیوز:

مدیریت بانک ملت قابل قبول و مشکل‌گشا بوده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به پروژه‌هایی که بانک ملت پیش برده است به نظر من موفقیت‌آمیز بوده و به طور کلی مدیریت این بانک را موفق و رو به جلو می‌دانم. همچنین براساس اطلاعات به دست آمده اقدامات و عملکرد بانک ملت مشکل‌گشا بوده و اینکه می‌تواند به حل مشکلات کشور کمک کند واقعاً باارزش است.

مدیریت بانک ملت  قابل قبول و مشکل‌گشا بوده است

بهروز محبی نجم‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شمانیوز، درباره مسئولیت اجتماعی بانک‌ها اظهار کرد: بانک‌های مسئولیت‌های مهمی در رفع بی‌عدالتی، فقر و کمک به رشد و توسعه اقتصادی دارند و این بخشی از اهداف و کارکرد نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران است و باید بانک‌ها به آن عمل و التزام داشته باشند.

وی افزود: طی سال‌های گذشته با مسئله‌ای به‌نام تضعیف کانون خانواده و کاهش ازدواج مواجه بوده‌ایم که بانک‌ها می‌توانند به حکومت در تحکیم کانون خانواده و افزایش آمار ازدواج کمک کنند. به عبارت بهتر کمک به اشتغال‌زایی مهمترین ابزار برای تحکیم خانواده و افزایش سن ازدواج است که در این زمینه لازم است بانک‌‎ها نسبت به اشتغال‌زایی جوانان و کمک به تولید نگاه ویژه‌ای داشته باشند و این بخشی از مسئولیت اجتماعی بانک‌ها محسوب می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: از سوی دیگر ناترازی نظام بانکی به انجام مسئولیت اجتماعی بانک‌ها آسیب زده که ضرورت دارد در برنامه هفتم توسعه نسبت به رفع آن تدابیر ویژه اتخاذ شود.

محبی نجم‌آبادی بیان کرد: در مجلس یازدهم به منظور توسعه و بهبود فرآیندهای نظام بانکی و درگیر ساختن هرچه بیشتر بانک‌ها با مسئولیت‌های اجتماعی قانون ساماندهی بانک مرکزی را مصوب کردیم و نگاه ویژه‌ای هم به بانکداری اسلامی داریم. 

وی درباره اقدامات بانک ملت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود گفت: با توجه به پروژه‌هایی که بانک ملت پیش برده است به نظر من موفقیت‌آمیز بوده و به طور کلی مدیریت این بانک را موفق و رو به جلو می‌دانم. همچنین براساس اطلاعات به دست آمده اقدامات و عملکرد بانک ملت مشکل‌گشا بوده و اینکه می‌تواند به حل مشکلات کشور کمک کند واقعاً باارزش است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied