شمانیوز
شما نیوز

بی خوابی

با این آب میوه ها بی خوابی رو بر طرف کن

اگرمشکل خواب دارید و سخت به خواب می روید کافیست تنها به جای استفاده از قرص ها و داروهای شیمیایی یکبار به سراغ راههای طبیعی و به طبع کم عارضه تر بروید.

با این آب میوه ها بی خوابی رو بر طرف کن

 آب میوه طبیعی که بی خوابی را متوقف و درمان می کنند

این ترکیبات را امتحان کنید تا مقداری عصاره با خواص آرامش بخش درست کنید. یا مواد مختلفی را مخلوط کنید که متناسب با سلیقه شما باشد و به طور طبیعی به بی خوابی خاتمه دهد.

آناناس و چغندر

این آب میوه صورتی، مواد مغذی لازم برای خوابیدن را فراهم می کند:آناناس:سرشار از تریپتوفان ماده تشکیل دهنده ملاتونین و سروتونین است. ملاتونین کمک می کند تا بخوابید اما سروتونین حس سلامتی را افزایش می دهد.

چغندر :به خاطر داشتن تعداد زیادی از منیزیم که مربوط به برخی از انواع بیخوابی است، برجسته است. افرادی که کمبود منیزیم زیادی دارند، در طول شب چندین بار بیدار می شوند و خواب سبکی دارند.

بی خوابی

آب آلبالو

مطالعاتی دقیق در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا در آمریکا ثابت کرد نوشیدن آب آلبالو دو بار در روز به مدت دو هفته باعث افزایش زمان خواب می شود به طوریکه در ورد افرادی که دچار مشکل بی خوابی به خصوص بی خوابی شابنه بودند با مصرف مرتب آب آلبالو در طول این دوهفته تقریبا 90 دقیقه به خواب آن ها افزوده می شود و باعث می شود استراحت بیشتری بکنند.

گیلاس و جو

این عصاره خوش مزه کمی ترش است، بنابراین اگر دوست داشته باشید آن را با کمی عسل شیرین کنید.

گیلاس : حاوی ملاتونین و منیزیم و نیز دیگر مواد مغذی مفید هستند. آن ها همچنین خواص ضد التهابی دارند و به تسکین درد ماهیچه ها کمک می کنند.

جو : غله خیلی استثنایی است. نه تنها آن ها بسیار انرژی زا هستند بلکه خواص آرامش بخشی به سیستم عصبی نیز می دهند. بنابراین آن ها به مبارزه با بی خوابی، استرس، اضطراب کمک می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied