شمانیوز
شما نیوز

بانک کارآفرین

هاشمی، سکاندار مدیریت پشتیبانی بانک کارآفرین شد

با حضور معاونین مدیرعامل، سرکار خانم هاشمی به عنوان مدیر پشتیبانی بانک کارآفرین معرفی شد.

هاشمی، سکاندار مدیریت پشتیبانی بانک کارآفرین شد

به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین؛ در این مراسم رضا راضی زاده معاون مدیرعامل در امور مالی و مجامع که پیش از این، مدیریت پشتیبانی را نیز بر عهده داشت؛ ضمن تقدیر از همکاران این مدیریت گفت: تلاش و پیگیری، لازمه حضور در بخش پشتیبانی است، در مدت نزدیک به دو سالی که مسولیت مدیریت پشتیبانی را بر عهده داشتم از نزدیک شاهد سعه صدر و پشتکار همکارانم در این مدیریت بودم که جای تقدیر دارد.

وی یکی از وظایف مهم در مدیریت پشتیبانی را خرید تجهیزات و ملزومات با کیفیت و قیمت مناسب خواند و گفت: بخش پشتیبانی باید با دقت نظر بر روال همکاری و خرید تجهیزات و عملکرد پیمانکاران نظارت داشته باشد چرا که خرید و دریافت خدمات بی‌کیفیت، موجب زیان به بانک خواهد بود.

معارفه هاشمی

راضی زاده همچنین با اشاره به الزاماتی همچون کاهش مصرف برق برای بانک ها، خواستار اعمال تغییراتی، متناسب با کاهش برق در ساختمان های ستادی بانک شد.

معاون مدیرعامل در امور مالی و مجامع، خانم هاشمی را فردی مستعد،توانمند و کارشناس حوزه املاک، ساختمان و خرید خواند و ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد به ثمر رسیدن هر چه سریع تر پروژه های در دست اقدام بانک باشیم.

راضی زاده پشتکار و پیگیری را از شاخصه های خانم هاشمی در سال های اخیر در بخش پشتیبانی خواند و افزود: بخش اجرایی اغلب مسئولیتی است که آقایان تقبل می کنند لیکن ایشان به خوبی ثابت کردند اهل پشتکار و پیگیری هستند و قطعا حضور ایشان در این سمت می تواند برای بانک مفید باشد.

معارفه هاشمی مجتبی پیرهادی معاون مدیر عامل در سرمایه انسانی و پشتیبانی نیز در این مراسم مسئولیت بخش پشتیبانی را سنگین خواند و افزود: طبق تجربه شخصی ام در بخش پشتیبانی، این بخش مدیریتی است که در عین فعال بودن ،کمتر دیده می‌شود و سنگ زیرین آسیاب در فعالیت های بانک است.

وی ادامه داد: آنچه در مدت حضورم در بانک کارآفرین به چشم دیدم، سرمایه انسانی فعال، کوشا و توانمندی است که بدون توجه به کاستی ها در جهت اجرای هر چه سریع‌تر پروژه های در دست اجرا گام بر می‌دارند.

پیرهادی با اشاره به پشتکار خانم هاشمی تاکید کرد: دغدغه مند بودن و پیگیری، از شاخصه های مورد توجه خانم هاشمی است و امیدوارم در کنار تیم خوب و منسجم پشتیبانی در آینده شاهد موفقیت های بیشتر این همکاران باشیم.

در ادامه شادی هاشمی مدیر پشتیبانی ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل و معاون مدیر عامل در سرمایه انسانی و پشتیبانی گفت: امیدوارم با اتکا به برنامه های تدوینی و مصوب بانک بتوانیم نه تنها در حوزه عملیات اجرایی بلکه در بخش تصمیم سازی حوزه دارایی های بانک اثر گذار باشیم.

معارفه هاشمی وی ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از دانش روز و برنامه های ترسیمی معاونت، در آینده بتوانیم پروژه های جدیدی را با کیفیت و سرعت مطلوب آغاز کنیم.

همچنین در این مراسم از زحمات رضا راضی زاده در زمان تصدی مدیریت پشتیبانی تقدیر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied