شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

بازار دلار طلسم شد | پیش بینی قیمت دلار

معامله گران دلار معتقدند حمایت ۴۷ هزار و ۹۰۰ تومان طلسم سختی در برابر کاهش قیمت شده که طی هفته گذشته با اینکه قیمت دلار سه بار به آن خورده دوباره به بالا برگشته است. اگر این کف از دست برود شدت کاهش هم بیشتر می‌شود.

بازار دلار طلسم شد |  پیش بینی قیمت دلار

قیمت دلار در معاملات نقدی دیروز و دیشب در حدود ۴۸هزار و ۶۰۰تومان به فروش رسید.معامله گران می گویند سیگنال ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز در شکست روند کاهشی دلار بی‌تاثیر نیست. این مقام مسوول در ساعات میانی روز گذشته در یک نشست خبری گفت: «ایران به تبادل زندانیان و آزادی شهروندان ایرانی تاکید دارد، اما آمریکا برای تبادل زندانیان اراده لازم را ندارد.» به عقیده فعالان بازار سخنان کنعانی به گمانه‌زنی‌های میان معامله‌گران پایان داد و سبب از بین رفتن شرایط فشار فروش شد.

پیش بینی قیمت دلار امروز

فعالان‌بازار باور دارند در صورتی که در روز جاری به مقاومت ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان برسد، قیمت دلار به تدریج برای ورود به کانال ۴۹ هزار تومان تلاش خواهد کرد. در صورتی که مرز ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان را از دست دهد ممکن است دوباره به کف ۴۸ هزار تومان برگردد.

طرح کتیبه محرم

معامله گران دلار معتقدند حمایت ۴۷ هزار و ۹۰۰ تومان طلسم سختی در برابر کاهش قیمت شده که طی هفته گذشته با اینکه قیمت دلار  سه بار به آن خورده دوباره به بالا برگشته است. اگر این کف از دست برود شدت کاهش هم بیشتر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied