شمانیوز
شما نیوز

بیمه حکمت

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه حکمت در سال 1402 برگزار شد

ین بازدهی در کنار کنترل حساب شده هزینه های شرکت ، نشانگر عملکرد خوب این شرکت در حوزه های مختلف در یکسال اخیر می باشد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه حکمت در سال 1402 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه حکمت صبا در روز شنبه 31 تیر ماه با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی ، علی استادهاشمی معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوی اسلامی ایران ، نماینده بیمه مرکزی ،  نماینده شرکت فرابورس ، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و اعضای هیات مدیره در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید .

با توجه به گزارش عملکرد هیات مدیره ، نیما مومنی زاده مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا ضمن اشاره به اقدامات خوب شرکت در یکسال گذشته ، به رشد حق بیمه تولیدی از سوی شرکت و نیز کنترل خسارت در این مدت اشاره کرد. وی با تشریح اینکه شرکت بازدهی مناسبی در حوزه سرمایه گذاری را تجربه نموده است ، گفت : این بازدهی در کنار کنترل حساب شده هزینه های شرکت ، نشانگر عملکرد خوب این شرکت در حوزه های مختلف در یکسال اخیر می باشد.

لازم به توضیح است ، نظر به گزارش عملکرد هیات مدیره ، شاخص های کلیدی شرکت بیمه حکمت صبا طی سال 1401 ، رکوردهای جدیدی را در این شرکت ثبت نموده به طوریکه رشد فروش 81درصد افزایش و نسبت خسارت 54درصد نسبت به سال قبل ثابت بوده است .

همچنین ضریب خسارت کاهش 3 درصدی را تجربه نموده است .

آمارها نیز نشان می دهد که درآمدهای سرمایه گذاری و غیرعملیاتی شرکت بیمه حکمت صبا ، با بازده مناسب 60درصدی مواجه گردیده است.

گفتنی است ، پس از استماع گزارش هیات مدیره در مورد صورت های مالی ، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل، انتخاب روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت ، تعیین پاداش هیات مدیره مربوط به سال مالی 1401 و حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره برای سال 1402 مطرح و مورد تصویب واقع گردید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied