شمانیوز
شما نیوز

سرپرست مدیریت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد؛

انجام تفاهم سرمایه گذاری به ارزش 20 هزار میلیارد در نمایشگاه مشهد

سرپرست مدیریت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، از انجام تفاهم سرمایه گذاری به ارزش 20 هزار میلیارد در نمایشگاه مشهد خبر داد.

انجام تفاهم سرمایه گذاری به ارزش 20 هزار میلیارد در نمایشگاه مشهد

محمدحسن جعفری‌مهر در گفت‌وگو با رسانه سازمان در تشریح نتایج حضور ارس در نمایشگاه عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در محل نمایشگاه بین‌‌المللی مشهد اظهار داشت: در این نمایشگاه 20 هزار میلیارد تومان تفاهم و مذاکره برای سرمایه‌گذاری داخلی در زمینه های مس، قطعات خودرو، غذایی، آرایشی و بهداشتی و لجستیک در غرفه سازمان منطقه آزاد ارس به انجام شد.

جعفری‌مهر افزود: ایجاد ارتباط با 37 هیات اقتصادی داخلی و 3 هیات خارجی از نتایج مثبت حضور منطقه آزاد ارس در این نمایشگاه بود که در افزایش ارتباطات تجاری موثر واقع خواهد شد.

وی به حضور 7 شرکت تولیدی منطقه همراه با سازمان در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: 7 واحد تولیدی ارس با تنوع 290 قلم محصول در این نمایشگاه حضور یافتند که انعقاد قرارداد فروش 50 میلیارد تومانی را درپی داشت.‌

سرپرست مدیریت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در پایان افزود: 100 بسته‌ی سرمایه‌گذاری ارس به ارزش 52 هزار میلیارد تومان در نمایشگاه‌های مشارکتی و ایجادی دبیرخانه عرضه می‌شود و تمامی بسته‌ها دارای مجوز بی‌نام بوده و بروکراسی اداری جهت طی مراحل به‌حداقل رسیده است.‌

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied