شمانیوز
شما نیوز

جواد خیابانی

جواد خیابانی ممنوع التصویر شد | زبان جواد خیابانی کار دستش داد

صحبت‌های جواد خیابانی در برنامه «مهلا» در صداوسیما حواشی زیادی ایجاد کرد.جواد خیابانی گزارشگر و مجری فوتبال که در سال‌های اخیر همواره حواشی خاص خود را داشت، از نحوه گزارش گرفته تا استفاده از جملات عجیب یا سوال کردن از بینندگان حین گزارش بازی، این بار با حضور در برنامه مهلا در صداوسیما جنجال‌ساز شد. خیابانی در این ویژه‌برنامه ماه محرم به انتقاد از ابراهیم رئیسی پرداخت و حتی پس از ۲۵ سال درمورد گل حمید استیلی به آمریکا افشاگری کرد.

جواد خیابانی ممنوع التصویر شد | زبان جواد خیابانی کار دستش داد

به گزارش شمانیوز: صحبت‌های جواد خیابانی در برنامه «مهلا» در صداوسیما حواشی زیادی ایجاد کرد.جواد خیابانی گزارشگر و مجری فوتبال که در سال‌های اخیر همواره حواشی خاص خود را داشت، از نحوه گزارش گرفته تا استفاده از جملات عجیب یا سوال کردن از بینندگان حین گزارش بازی، این بار با حضور در برنامه مهلا در صداوسیما جنجال‌ساز شد. خیابانی در این ویژه‌برنامه ماه محرم به انتقاد از ابراهیم رئیسی پرداخت و حتی پس از ۲۵ سال درمورد گل حمید استیلی به آمریکا افشاگری کرد.

حال پس از پخش مصاحبه خیابانی از تلویزیون و وایرال شدن تکه‌هایی از آن گفت‌وگو، زمزمه‌هایی مبنی بر ممنوع‌التصویری این گزارشگر به گوش رسید.

 

اظهارات جنجالی فوق‌ستاره بسکتبال

مایلی کهن: کارمندان بی بی سی هموطنان عزیزم هستند عمدا صحبت کردم

این در حالی است که طبق برنامه بایستی امشب برنامه «خاطره‌بازی با جواد خیابانی» ساعت ۲۰ از شبکه ورزش پخش شود. اگر این برنامه روی آنتن برود، مشخص می‌شود که ماجرای ممنوع‌الکاری خیابانی شایعه‌ای بیش نبود و اگر پخش نشود یعنی او هم به عاقبتی مشابه عادل فردوسی‌پور دچار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied