شمانیوز
شما نیوز

لاغری

14 روزه لاغر شو | با این روش ها تو 14 روز خودتو لاغر کن

لاغری و کاهش وزن و حفظ تناسب میانی بدن می تواند به پیشگیری از مشکلات سلامتی مختلف مانند سرطان، بیماری قلبی و دیابت نیز کمک کند.

14 روزه لاغر شو | با این روش ها تو 14 روز خودتو لاغر کن

 

 کاهش وزن تنها یک نقطه از بدن، کاملا دور از انتظار و مانند رویاست اگر تصمیم به کاهش وزن دارید باید بدانید که با شروع این رژیم همه بدن شما تحت تاثیر قرار می گیرد و لاغر می شوند.

برخی از تمرین‌ها وجود دارد که می‌تواند به روند نفخ کمک کند تا چاقی شکم شما کمتر احساس شود و به طور طبیعی احساس بهتری داشته باشید

هر وعده غذایی را با سبزیجات سبز شروع کنید!

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید، اینست که هر وعده غذایی را با سبزی های برگ دار تلخ شروع کنید، «تامی لاکاتوش شرم» که یکی از پزشکان متخصص سلامتی توضیح می دهند، که این سبزیجات کالری بسیار کمی دارند، گرسنگی را از بین می برند و به شما کمک می کنند تا با استفاده از فیبر سیر شوید، و باعث می شود که در وعده های غذایی خود کمتر غذای سنگین بخورید !

سبزی‌های برگ‌دار تلخ با فعال کردن جریان آنزیم‌های گوارشی به هضم کمک می‌کنند و آنها را به مبارزه‌ای عالی در برابر سوء هاضمه، نفخ و فشار داخلی (اتساع) معده دعوت می کنند و از تلاش‌های شما برای دستیابی به شکمی صاف حمایت می‌کنند

برای داشتن مزیت شکم صاف، وعده غذایی خود را با سبزی قاصدک شروع کنید، زیرا فیبر آن به بهبود سلامت میکروبیوم کمک می کند که نفخ، گاز و شکم منبسط شده شما را کاهش می دهد

لاغری

 شکم خود را تو بکشید!

آیا تا به الان سعی کردید که شکم خود را در برابر خوردن چیزهای مضر کنترل کنید ؟ قطعا انجام این کار می تواند تفاوت اساسی با تلاش برای صاف کردن شکم ایجاد کند.

سعی کنید به این روش عادت کنید، به شما توصیه می کند که با فشار دادن محکم شکم و کشیدن آن به سمت داخل و عقب به سمت ستون فقرات در حین بازدم نیز می توانید به این امر کمک کنید، به این فکر کنید که همه چیز را از یک خط عمودی از ناف خود و تا بین استخوان سینه خود به داخل بکشید و همه چیز را به داخل و عقب به سمت ستون فقرات خود هدایت کنید

در حین بازدم 10 ثانیه نگه دارید، سپس تمرین را برای 10 تکرار حداقل سه بار در روز ادامه دهید. این حالت وضعیت خوبی ایجاد می‌کند و عضلات شکم را بیدار می‌کند و باعث می‌شود شکم‌تان بیرون نیاید و از متورم شدن آن‌ نیز جلوگیری می‌کند .

چربی های سالم را فراموش نکنید!

وقتی کسی از “چربی ها” صحبت می کند، احتمالاً تنها خاصیت های مضر آن را به یاد می آورید ، اما باید بدانید که همه چربی ها بد نیستند! در حقیقت، افزودن چربی‌های سالم به رژیم غذایی‌تان راهی عالی برای کاهش وزن و صاف کردن شکمتان است، فقط به یاد داشته باشید که مانند هر چیز دیگری، کنترل در استفاده از آنها بخش کلیدی ماجرا است.

دکتر یانگ (متخصص تغذیه) به ما می گوید: چربی های سالم حاوی چربی های تک غیراشباع هستند که گفته می شود به کاهش وزن و کاهش التهاب و سیر نگه داشتن شما برای مدت طولانی تری کمک می کنند، برای مثال آووکادو یک چربی سالم عالی است که سرشار از فیبر غذایی است که برای مدیریت وزن و کاهش وزن و همچنین سیستم گوارش ما ضروری است.

 از غذاهای بسیار فرآوری شده دوری کنید!

اگر چه زمانی که به دنبال دور زدن برنامه غذایی خود هستید، فست فود یک انتخاب خوشمزه و راحت است، اما غذاهای بسیار فرآوری شده می توانند وزن و سلامتی شما را به خطر بیاندازند.

غذاهای بسیار فرآوری‌شده حاوی کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده‌ای هستند که ارزش غذایی کمی دارند یا هیچ فیبر رژیمی ندارند، تحقیقات نشان داده است که مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده با افزایش دور کمر و تجمع چربی شکم مرتبط است.

اگر به دنبال صاف کردن شکم خود هستید، حذف تمام غذاهای بسیار فرآوری شده یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied