شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه

فال روزانه جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!

فال روزانه جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲

فال روزانه را در ادامه میخوانید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۶ مرداد:

فال روز تولد: شاید به طور مداوم با مشکلات ریز و درشت روبرو باشید، اما خوشبختانه با چنان مهارت و اعتماد به نفسی آنها را تحت کنترل درخواهید آورد که هیچ کدام چندان طول نخواهند کشید و خیلی زود راه حل آنها را پیدا خواهید کرد. شما از هر فرصتی که در اختیارتان قرار بگیرد برای رسیدن به هدف خود به بهترین شکل ممکن استفاده خواهید کرد. عملکرد شما در محل کارتان به بهترین نحو ممکن خواهد بود و همین باعث خواهد شد که از لحاظ مالی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته باشید. در تمام لحظات سختی عشق و حمایت عزیزانتان را در کنار خود خواهید داشت و همین برای ادامه ی راه به شما انگیزه خواهد بخشید. شما سعی دارید همچون یک جنگجو با اقدامات انقلابی زندگی و آینده ی خود و خانواده تان را تضمین کنید، اما باید جانب احتیاط را نیز رعایت کنید و خودتان و موقعیتتان را به خطر نیندازید. مهر، آذر و فروردین برای شما منافع زیادی را به همراه خواهند داشت. برای پیدا کردن عشق زندگیتان باید کمی روابط اجتماعی خود را گسترده تر کنید و با افراد جدیدی آشنا شوید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای شما روز خوبی برای ارتباط برقرار کردن با دیگران خواهد بود. شما درگیر بحث های جذابی خواهید شد که چیزهای زیادی از آنها یاد خواهید گرفت. شما در دیدن مسائل از زوایای مختلف مهارت بالایی دارید و همین باعث می شود که بتوانید طرف مقابلتان را هم به خوبی درک کنید. اما از طرفی هم باعث می شود که نتوانید روی موضع خودتان بمانید و دچار تردید شوید. مسیری را برای خود انتخاب کرده و به آن وفادار، اما نه متعصب، باشید. نگران این هم نباشید که شاید این اختلاف نظرها روی روابط شما و عزیزانتان تاثیر بگذارند. غصه خوردن امروزتان را هم از شما می گیرد. در مورد یک مسئله کاری اگر با اراده ی قوی تصمیم بگیرید و با سرعت عمل و دقت اقدام کنید هنوز هم فرصت دارید تا اوضاع را بهبود ببخشید. تغییر شغل در حال حاضر به نفعتان نیست، به یادگیری آنچه مرتبط با کارتان است اقدام کنید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز تشویق شدن از جانب اطرافیانتان شما را برای ادامه راه مصمم می کند، اما حتی کوچک ترین ترک هایی که در اعتماد به نفستان ایجاد می شوند هم ممکن است باعث شوند فکر کنید که شاید در مسیر اشتباه قرار دارید. کنترل اوضاع به نظرتان دشوار می رسد و نمی توانید به راحتی روی انجام کارهایتان تمرکز کرده و برای مشکلاتتان راه حلی پیدا کنید. شاید بهتر باشد امروز وقتتان را صرف تحقیق و بررسی و جمع آوری اطلاعات لازم کنید. راه برقراری ارتباط را باز بگذارید و کاری نکنید که کسی از بیان نظراتش وحشت داشته باشد. به زودی شخصی پا به زندگی تان می گذارد، زیاد به ظاهر و مادیات توجه نکنید در مورد این فرد رفتار و نیت اوست که باید برایتان مهم باشد. برای تحویل کاری که به شما سپرده شده بهتر است عجله کنید، سودتان در سرعت عملتان است. نگران سلامت شخصی در اطرافتان هستید.

♊ فال امروز متولدین خرداد​

امروز ممکن است با مخالفت های شدیدی مواجه شوید. انگار یک نفر از روی عمد می خواهد دلتان را بشکند. اما در واقع این فقط یک پیام است برای یادآور شدن این نکته به شما که نباید فقط به مسائل از دید خودتان نگاه کنید و باید منافع جمع را در نظر بگیرید. پیش از آن که تصمیمی مهم و جدی بگیرید بهتر است با سایر افرادی که در ارتباط با آن هستند هم مشورت کنید. امروز مهمان هایی به صورت ناخوانده به دیدارتان خواهند آمد و در مورد مسئله ای که برایشان بسیار مهم است با شما مشورت خواهند کرد، هر آنچه از دستتان برمی آید را برایشان انجام دهید. از شخصی که رفتارش هر روز بی دلیل تغییر می کند فاصله بگیرید این شخص آرامش را از شما می گیرد. برای کار اشتباهی که انجام نداده اید عذرخواهی بی دلیل نکنید مشکل را حل نمی کنید صورت مسئله را پاک می کنید. کاری نتیجه خواهد داد و حامل خبری خوش برای اطرافیان خواهید بود.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز به ندای قلبتان گوش کنید و خیالتان راحت باشد که اشتباه نخواهید کرد. شاید مجبور باشید دست ار کنترل شرایط برداشته و تفکر منطقی را کنار بگذارید، اما چه اشکالی دارد؟ بگذارید جریان باد شما را به هر جایی که می خواهد ببرد. امروز شاید عملی کردن نقشه هایتان کاری دشوار و یا حتی غیر ممکن باشد، پس بهتر است فعلا فقط به آنها فکر کنید و نظراتتان را در مورد آنها یادداشت کرده و با افراد مورد اعتمادتان در میان بگذارید. انعطاف پذیر باشید و روی نظرات خودتان تعصب نداشته باشید. به سلامتی تان اهمیت بدهید برای خودتان یک لیوان کادو بخرید تا یادتان باشد هر روز آب بخورید، با خودتان مهربان تر باشید تا دنیا با شما مهربان تر باشد. به حرف های کسی که فقط شعار می دهد اما عمل نمی کند توجهی نکنید. احتیاط کنید و این روزها بیشتر در خانه بمانید.

♌ فال فردا متولدین مرداد

امروز شاید مخفی کردن نیازها و خواسته هایتان کار درستی به نظرتان برسد. شما نمی خواهید اوضاع روابط موجود بین خودتان و اطرافیانتان را از این که هست بدتر کنید و از این می ترسید که بیان احساساتتان دقیقا همین تأثیر را داشته باشد. در هر صورت همه ی ما نسبت به عواقب احتمالی حرف هایمان مسئول هستیم و شاید حق با شما باشد و اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن در این مورد به نظر نرسد. زمان گفتن حرف دلتان فرا رسیده است اگر کارهایتان را با درایت انجام بدهید به خواسته تان می رسید، نیتتان تلاش و کوشش شبانه روزی می طلبد. بیشتر به تغذیه خود توجه کنید. شخصی با شیرین زبانی می خواهد شما را گول بزند، چشمتان را باز کنید و هرچه می شنوید باور نکنید.

♍ فال امروز متولدین شهریور​

چه بخواهید و چه نخواهید، شما نمی توانید لیست کارهای روزانه تان را هر روز بلند و بلندتر کنید و انتظار هم داشته باشید که به مشکل برخورد نکنید. درست است که توانایی های شما در سطح بالایی قرار دارند، اما باید رفتاری واقع بینانه تر داشته باشید و از حد و مرزهایی که دنیای واقعی برایتان تعیین می کند فراتر نروید. شاید اطرافیانتان امروز خیلی زیاد با شما حرف بزنند، اما شما این را احساس می کنید که آنها دارند احساسات واقعی خود را از شما مخفی نگه می دارند. سعی کنید شما هم در مقابل همین کار را کنید و بر اساس عقل و منطقتان پیش بروید. برای خواسته تان تلاش کنید و امیدوار باشید. دنیا بزرگتر از آن است که فکر می کنید. اگر جایی تحمل زندگی کردن را نداشتید، مطمئن باشید دنیا تمام نشده، از روزمرگی هایتان دور شوید. در مورد مسئله ای وقت تصمیم گیری نهایی فرا رسیده است. دست از دو دلی و شک بردارید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز در به اشتراک گذاشتن نظرات و عقاید خود با دیگران احتیاط بیشتری به خرج دهید. با وجود این که بیشتر حرف هایتان مورد استقبال اطرافیانتان قرار خواهد گرفت، اما انتقادهایی که از یک نفر می کنید ممکن است که باعث دلخوری او شده و حتی بین شما ایجاد خصومت کنند. به احتمال زیاد این انتقادها از نیازهای برآورده نشده ی خودتان ریشه می گیرند و دیدن این واقعیت برای اطرافیان به هیچ عنوان دشوار نخواهد بود. زندگی بالا و پایین دارد. در مورد نیت تان با مشاوره، راه صحیح را انتخاب کنید. این روزها زندگی تان پر از تلاطم و شور و غوغاست. سعی کنید همیشه احساس رهایی داشته باشید. یک گره اداری به این زودی ها باز نخواهد شد. سعی کنید هر روزتان را با حرص خوردن به خودتان زهر نکنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

موافقت با شما اصلا کار دشواری نیست، زیرا همیشه سعی می کنید طوری رفتار کنید که انگار نظراتتان با دیگران تفاوت چندانی ندارند و خیلی خوب با آنها کنار می آیید. با این حال امروز سر و کله ی یک نفر پیدا خواهد شد که به نظرتان دارد چرند می گوید و واکنش هایتان ممکن است عصبانیت او را به همراه داشته باشد. درست است که شما به طور کلی به خوبی با دیگران کنار می آیید، اما هیچ تمایلی ندارید که کنترل امور را به یک نفر بدهید که به نظرتان هیچ صلاحیتی ندارد و روز خودتان را با این کار خراب کنید. به حرف دیگران اهمیت ندهید، شما نمی دانید پشت حرفهایشان، در سر و دلشان چه می گذرد. شما کاری را که فکر می کنید درست است انجام دهید. در مورد رابطه عاطفی تان یادتان باشد، آرامش بها دارد. در یک رابطه دو طرف هر دو باید بهایش را بپردازند، وگرنه این رابطه به جایی نمی رسد.

♐ فال روزانه متولدین آذر​

امروز شما بسیار مثبت اندیش شده اید و همه را به ریسک کردن و رفتن به دنبال رویاهایشان تشویق می کنید و خواهان رسیدن آنها به موفقیت هستید. اما در مقابل انتظار دارید که دوستانتان هم برای شما همین کار را بکنند و دوستی و وفاداری خود را با حمایت از نظرات و ایده هایتان نشان دهند. در چنین شرایطی دیدن رفتارهای اطرافیانتان و تغییر موضع دادن آنها ممکن است حال و هوایتان کمی تغییر کند. با این حال، ما به شما توصیه می کنیم که اگر دیگران زیاد به نقشه هایتان علاقه ای نشان نمی دهند خودتان و آنها را ناراحت نکنید و خودتان اهدافتان را دنبال کنید. کاری برای خوشایند دلتان انجام دهید و به منفعت مالی اش ابدا فکر نکنید و فقط از انجام دادنش لذت ببرید. یک تماس تلفنی مهم را پشت گوش نیندازید. منتظر شنیدن تصمیم شما هستند. خرید بزرگی خواهید کرد که دلشوره به دلتان می اندازد. کارها رو به راه می شود.

♑ فال روز متولدین دی

امروز به چشمتان آینده ی شما بسیار درخشان تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد، اما نمی دانید این همه شور و هیجانی که در وجود خود احساس می کنید را چطور به کار بگیرید. از طرفی آماده اید تا هر مسئولیتی را بپذیرید و بزرگ ترین کارها را انجام دهید و هیچ کاری به نظرتان غیر ممکن و فراتر از حد توانتان نیست. از طرفی دیگر هم دلتان می خواهد که می توانستید خودتان را از این همه هیایویی که دور و برتان را فرا گرفته است دور کنید. هر چیزی زمان و مکان خودش را دارد و امروز زمان استراحت و تفریح است. زندگی مثل یک رودخانه در جریان است. چیزی به دست می آورید و چیزی را از دست می دهید. خیلی از اتفاقاتی که امروز می افتد، به طریقی به گذشته تان بر می گردد. فردی را که دوستش ندارید، برای همیشه کنار می گذارید. خیالتان راحت باشد و به زندگی تان بچسبید، روی خانواده تان حساب و به آنها تکیه کنید.

♒ فال متولدین بهمن

امروز حتما از خانه بیرون بروید و جریان باد را در لابه لای موهایتان احساس کنید. به دامن طبیعت بروید و به اطرافتان با عشق و علاقه ی هر چه بیشتر دقت کنید. نفس های عمیق بکشید و ریه هایتان را از انرژی زندگی پر کنید. ذهنتان را از هر فکر دیگری تخلیه کنید و فقط به فکر ماجراجویی باشید. مواظب باشید از کنار موقعیت هایی که برایتان پیش می آیند به سادگی نگذرید و ابتدا آنها را مورد بررسی قرار دهید. فقط این را هم در نظر داشته باشد که همه چیز را مورد سوال قرار داده و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. استقامت شما بالاست. کارها کم کم روبه راه می شود. رودربایستی را کنار بگذارید. یک مسائلی شوخی بردار نیست. سلامت تان روحی و جسمی از هر چیزی مهم تر است. یک خبر ساده بسیار خوشحالتان خواهد کرد. یک جابجایی کاری یا مکانی دارید که در تغییر روحیه تان بسیار موثر است.

فال متولدین اسفند

امروز نقشه هایی که برای روز تعطیلتان داشته اید را حتما عملی کنید و به جا یاین که تا لنگ ظهر بخوابید به دنبال تفریحاتی بروید که رویایشان را در سر می پروراندید. امروز به ندای قلبتان گوش کنید، زیرا بر خلاف تصورتان حساس و آسیب پذیر نیست، بلکه قوی و سرسخت و ماجراجوست. اگر یک جایی در طول مسیر نسبت به کارهایتان دچار تردید شدید نگران نشوید، چنین حالتی کاملا طبیعی است، اما اجازه ندهید که این تردید ادامه پیدا کند و هر چه سریعتر آن را برطرف کنید. چیزی که قرض داده اید، پس خواهید گرفت. حواستان به بزرگتری در خانواده باشد. مسئولیت های بسیاری را به دوش گرفته اید. جواب خوبی هایتان به دوستی را به زودی می گیرید. آرزوهایتان کم نیستند، به آنها زمان بدهید . امیدوار باشید، گرچه برایتان سخت است اما صبور باشید. اوضاعتان رو به بهبود است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied