شمانیوز
شما نیوز

شقایق دهقان

پسر شقایق دهقان کنار خواهر ناتنی‌اش | قاب خواهر برادری فرزندان مهراب قاسم خانی غوغا کرد

عکسی از فرزند شقایق دهقان در کنار خواهر ناتنی‌اش را در ادامه مشاهده می‌کنید.

پسر شقایق دهقان کنار خواهر ناتنی‌اش | قاب خواهر برادری فرزندان مهراب قاسم خانی غوغا کرد

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون است. شقایق دهقان 45 ساله است. شقایق دهقان متولد آلمان است. شقایق دهقان تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده است. شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی است. خانم دهقان بازیگر فیلم های کمدی است.

شقایق دهقان

در طی سال‌هایی که در کنار تو زندگی کردم، چندین بار به من پیشنهاد دادی و سعی کردی منو ترغیب کنی که عضو شبکه‌های اجتماعی بشم و فضای بی‌انت‌ها و پر از پیچیدگی و گاهی دیوانه‌وار مجازی رو تجربه کنم و هر بار من امتناع کردم، دلیلش رو هم میدونی؛

من از روبرو شدن با قضاوت‌ها، انتقادهای بی‌رحمانه و بدگویی‌ها می‌ترسم.

 
 

من ترجیح میدم همیشه به همون لبخندهای گرم و حرف‌های محبت‌آمیزی که آدم‌های واقعی می‌زنند دل خوش کنم و عجیب این که تا به حال هیچکدوم از این زخم زبان‌ها، بدگویی‌ها و حسادت‌ها رو در حرف‌ها و حرکات آدم‌ها در خارج از دنیای مجازی نشنیدم و ندیدم.

انگار که آدم‌ها وقتی دیده نمی‌شن شهامت خیلی بیشتری در گفتن حرف‌هایی که در دلشون میگذره دارن.

انگار وقتی رو در رو با کسی حرف نمی‌زنن تازه تبدیل به قهرمان، منجی جامعه و مدافع فرهنگ و تمدن می‌شن و تازه تو این شرایطه که فکر می‌کنن موفق شدن حقشون رو از بقیه بگیرن و جواب توهین‌هایی که بهشون شده رو بدن و بعد از ناسزا و حرف‌های نامربوطی که حتماً در خارج از دنیای مجازی از گفتنش اجتناب میکنن نفس راحتی بکشن و به خودشون افتخار کنن.»

بازیگر سریال‌های «پژمان»، «ساختمان پزشکان»، «شب‌های برره»، «پاورچین» و… در ادامه‌ی این نامه نوشته است:

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied