شمانیوز
شما نیوز

به دنبال برنامه‌های ارزش‌آفرین شرکت بیمه آرمان مطرح شد؛

افزایش سهم آرمان و رشد ۱۹۶ درصدی سود خالص

برنامه‌های بیمه آرمان همواره بر مبنای ارزش‌آفرینی به خواست مشتریان است که نتایج ایجاد این حس اعتماد و رضایت را در رشد سهم «آرمان» و افزایش ۱۹۶ درصدی سود خالص در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ را مشاهده می‌کنیم.

افزایش سهم آرمان و رشد ۱۹۶ درصدی سود خالص

به گزارش شمانیوز، آخرین وضعیت شرکت بیمه آرمان نسبت به تغییرات انجام شده و همچنین افزایش سرمایه شرکت و پرداخت خسارات و معوقات و نیز توسعه طرح های فروش نشان‌ می‌دهد که بیمه آرمان بر اساس اهداف تبیینی خود، گام‌هایی مثبت و مثمرثمر را در راستای افزایش بازدهی کسب درآمد از حق بیمه تولیدی و انتفاع سهامداران از سود بیشتر برداشته است. 

شرکت بیمه آرمان در سطوح بالای توانگری اقتصاد و تجارت قرار دارد که نشان دهنده این است که این شرکت با برنامه ریزی علمی و دقیق همه جانبه در پذیرش ریسک ها و قراردادهای اتکایی و استفاده بهینه از سرمایه موجود و دارایی ها و …. به گونه ای عمل نموده که به بهترین وجه قادر به ایفای تعهدات خود به بیمه گذاران می باشد. 

 

برنامه‌های مدیریتی در جهت رشد پرتفوی سهم آرمان 

راهبردهای جدید مدیریتی بیمه آرمان تغییرات مطلوبی را در پیش روی شرکت قرارداده است. افزایش سرمایه از طریق تزریق منابع جدید از ۲۵۰ میلیارد تومان به ۶۰۰ میلیارد تومان و ارائه خدمات ویژه و محصولات فناورمحور از جمله این اقدامات سازنده می‌باشد. 

شرکت بیمه آرمان  در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۱ برای هر سهم خود ۱۰۴ ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۱۰۱ درصدی داشت. 

بنابر اعلام مدیرعامل شرکت بیمه آرمان، پیش بینی می‌شود که میزان حق بیمه تولیدی این شرکت تا پایان سال جاری به ۳۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد. 

سود عملیاتی بیمه آرمان در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان بود که ۵۰ درصد آن تقسیم شده است و پیش بینی می‌شود که همین رقم هم در سال جاری محقق شود. همچنین بیمه آرمان، طی این مدت بیش از ۱۳۴ میلیارد تومان خسارت به زیان‌دیدگان پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷٫۱۰ درصد رشد داشته است که آخرین نسبت خسارت شرکت نیز حدود ۶۷ درصد می‌باشد. 

شرکت بیمه آرمان در راستای تدوین برنامه پنج‌ساله خود و در جهت رشد و توسعه پرتفوی و کسب جایگاه مناسب در صنعت بیمه، نوآوری در محصولات هوشمند در بیمه‌های زندگی با توجه به مزیت رقابتی آن در بازار بیمه کشور، تفکیک امور اجرایی و مدیریتی شرکت از امور سهامداری، معرفی نیروی انسانی کارآمد به منظور تکمیل سمت‌های کلیدی شرکت، اجرای مصوبه هیئت وزیران در خصوص افزایش سرمایه با یک برنامه مدیریت تغییر در صنعت بیمه این شرکت به طرح‌ها و اقداماتی دست یافت که توانست نظر مشتریان و سهامداران خود را جلب نماید. 

 

سود 12 ریالی بیمه آرمان در سه ماهه سال 1402 

در بررسی صورت های مالی میاندوره ای 3 ماهه منتهی به خرداد 1402 شرکت بیمه آرمان، مشخص شد که «آرمان» در فصل بهار جاری سود خالصی معادل 3 میلیارد تومان به دست آورد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹۶ درصد افزایش داشته است. 

بیمه آرمان در 3 ماهه برای هر سهم 12 ریال سود محقق کرد و جمع درآمدهای بیمه ای این شرکت به 209 میلیارد تومان رسید و 23 درصد افزایش داشت. 

بررسی عملکرد و کارنامه فعالیت شرکت بیمه آرمان نمایانگر اقدامات بهینه ساز در جهت دستیابی به سود بالا برای سهامداران و ایجاد ارزش افزوده در پرتفوی این شرکت بیمه‌ای است. اقدامات و برنامه‌های تبیینی این شرکت با مدیریت تغییر در طرح‌های تدوین شده برای اقشار کم‌درآمد و سطوح مختلف جامعه سبب شده تا نمره قبولی را از طرف سهامداران خود دریافت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied