شمانیوز
شما نیوز

سروش رفیعی

تغییر چهره جالب سروش رفیعی غوغا کرد | کسی سروش رفیعی را ببینه نمیشناسه

سروش رفیعی ستاره جوان و محبوب سرخپوشان تهران برای شروع لیگ جدید ظاهر متفاوتی را برای خود انتخاب کرده است و تصویری از تغییر چهره جدید خود را در صحفه شخصی اش منتشر کرده و دوستانش با وی شوخی کرده اند.

تغییر چهره جالب سروش رفیعی غوغا کرد  | کسی سروش رفیعی را ببینه نمیشناسه

سروش رفیعی متولد ۴ فروردین ۱۳۶۹ در شیراز، بازیکن فوتبال است. سروش رفیعی نامش بیشتر در جریان کارت های جعلی معافیت سربازی سر زبان ها افتاد، مدتی در تراکتورسازی سربازی اش را گذراند سپس به پرسپولیس آمد و حالا در لیگ قطر، سروش رفیعی یکی از خوش اخلاق ترین هافبک های با تکنیک حال حاضر در ایران است که به آرزوی خود لژیونر شدن رسیده است. 

سروش رفیعی

هافبک محبوب پرسپولیسی ها برای فصل جدید تیمش خود را اماده کرده و از ظاهر جدید خود در صحفه شخصی اش رونمایی کرده است. در ادامه عکس های از چهره سروش رفیعی را در پرشین وی مشاهده کنید.

 

یکی از مواردی که در تصاویر بازی دوستانه پرسپولیس و مس رفسنجان مورد توجه قرار گرفت، ظاهر جدید سروش رفیعی، هافبک محبوب پرسپولیسی‌ ها بود.

سروش که این فصل یکی از کاپیتان‌ های پرسپولیس نیز محسوب می‌ شود با گذاشتن سبیل و ته ریش ظاهر جدیدی برای خود درست کرده است.

رفیعی با انتشار تصویری از خود با این مدل جدید در اینستاگرامش نوشت: اگر جرات تغییر تو ظاهرت رو نداشته باشی، تو زندگیت هم نمی‌ تونی تفاوت ایجاد کنی.

این ظاهر جدید مورد توجه هواداران و هم‌ بازیان سروش هم قرار گرفته و بسیاری با این مدل جدید شوخی کرده‌ اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied