شمانیوز
شما نیوز

با توجه به برنامه‌های آتی و حمایت کم‌سابقه سهامداران رقم خورد

آینده درخشان بیمه دی با ثبت یک عملکرد درخشان

شرکت بیمه دی در مدت فعالیت‌های خود با تمرکز بر افزایش سهم از بازار و سودآوری پایدار، تکریم مشتریان و تحول دیجیتال را سرلوحه برنامه‌های سلامت الکترونیک خود قرار داده است که مجموع عملکرد و تقویت‌برنامه‌های راهبردی «ودی» با استقبال و حمایت کم‌سابقه سهامداران روبرو گردید. نتایج حاصله از این کسب رضایت در کنار برنامه‌های آتی این شرکت فعال در صنعت بیمه خبر از یک آینده درخشان برای بیمه دی می‌دهد.

آینده درخشان بیمه دی با ثبت یک عملکرد درخشان

به گزارش شمانیوز، فعالیت‌های مذکور بیمه دی رضایت مشتریان و سهامداران را به عنوان حامیان اصلی و قطعی به دنبال داشت، اما اهداف بعدی این شرکت نشان از یک آینده درخشان دارد. افزایش کارآیی و بهره‌‌‌وری و توسعه فرهنگ بیمه از طریق تبلیغات اهداف بیمه دی در سال آینده عنوان شده است. 

شرکت بیمه دی که در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ توانسته به سود خالص حدود ۳.۲۳۱میلیارد ریال (معادل ۵۵۳ ریال به ازای هر سهم) را کسب کرد و به ازای هر سهم ۳۰۰‌ریال بین سهامداران تقسیم کرد، موفق به شناسایی درآمد قابل توجه بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومانی در ۴ ماهه ابتدایی سال جاری شد. 

بررسی کدال عملکرد شرکت بیمه دی در بهار ۱۴۰۲ رشد ۱۰۱ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشت. روند رو به رشد درآمدی این شرکت نشان می‌دهد ودی، در ۴ ماه منتهی به تیر حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان درآمد حق بیمه صادره داشته که از این مبلغ حدود ۳۳۱ میلیارد تومان مربوط به تیر ماه می باشد. این شرکت در دوره مالی مشابه سال قبل حدود ۷,۵۹۷ میلیارد تومان حق بیمه شناسایی کرده بود.بدین تربیت این شرکت از حق بیمه رشد ۷۳ درصدی کسب کرده است. 

شرکت بیمه دی با بیش از ۱۷ سال تجربه در صنعت بیمه، با استفاده از نیروهای متخصص و راهبردی مدرن، خدمات بیمه‌ای متنوع را به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌دهد. شرکت دارای سرمایه ثبت شده ۲.۵۰۰ میلیارد ریال و تولید حق بیمه سالیانه بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال است و در صنعت بیمه، با بالاترین سطح توانگری، در میان ۳۳ شرکت فعال در این صنعت، جایگاه چهارم را در دستور کار خود قرار داده است. 

بیمه دی قصد دارد تا با تکیه بر توانمندسازی و در راستای ایجاد انگیزه برای نمایندگان، توجه به شبکه فروش را به انجام برساند. به همین منظور، بسته حمایتی شبکه فروش را تدوین کرده است که در آن مواردی از جمله پرداخت وام، سهام ترجیحی و تخفیفات صدور بیمه‌‌‌نامه برای نمایندگان دیده شده است. 

مدیرعامل شرکت بیمه دی، مهم‌ترین رکن موفقیت این شرکت را در نتیجه وجود همدلی و همراهی همه ذی نفعان به ویژه سهامداران عنوان می‌کند. در این راستا این شرکت فعال در صنعت بیمه با اختصاص داشبورد پایش عملکرد شعب و برای پرداخت‌‌‌های عملکردی به صورت هدفمند اقدام کرده است. 

شرکت بیمه دی با بیش از ۱۷ سال تجربه در صنعت بیمه، خدمات بیمه‌ای متنوع را با استفاده از نیروهای متخصص و راهبردی مدرن ارائه می‌دهد. این شرکت با قبول قرارداد بزرگ خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت تصمیم بزرگی را در پذیرش بزرگترین قرارداد درمان کشور اتخاذ کرده است. هدف این قرارداد، ارائه خدمات درمان تکمیلی به جامعه سرافراز ایثارگری است. 

ودی، با تلاش مداوم برای افزایش سطح کیفیت خدمات به دنبال جلب رضایت مشتریان و افزایش اعتماد عمومی است. این تلاش و پیشروی، باعث ایجاد یک بازار رقابتی در صنعت بیمه شده است. اقبال عمومی به بیمه دی روز به روز در حال افزایش است و میزان رضایت مشتریان و شهروندان از خدمات این شرکت بیش از انتظار است. 

بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور، که تقریباً ۳۰ درصد بازار بیمه درمان تکمیلی را تشکیل می‌دهند، خدمات بیمه‌ای خود را از بیمه دی دریافت می‌کنند. شرکت بیمه دی با همکاری گسترده با مراکز طرف قرارداد، زیرساخت فناوری مناسبی را فراهم کرده است تا بیمه شدگان بتوانند بدون نیاز به معرفی نامه کتبی، خدمات درمانی خود را به صورت آنلاین از این مراکز دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied