شمانیوز
شما نیوز

قیمت دلار

ناکامی دلار در مرز مقاومت | پیش بینی قیمت دلار امروز

برخی از از معامله گران دیشب مدعی بودند که قیمت دلار در معاملات پشت خطی تا سطح 48 هزار و 800 تومان آمد.

ناکامی دلار در مرز مقاومت  | پیش بینی قیمت دلار امروز

 قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته نتوانست به بالای مرز مقاومتی49 هزار و 100 تومان برسد. بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر محدوده 49 هزار 100 تومان  مقاومت کوتاه مدت دلار است که علی رغم اینکه بازیگران ارزی چند بار به سمت این محدوده حرکت کرده اند با این حال نتوانسته اند از آن عبور کنند. 

پیش بینی قیمت دلار امروز 

این محدوده علاوه بر اینکه مقاومت مهمی است ، مقاومت خط کیوجنسن در اندیکاتور ایچی کومو می باشد که به دلیل صاف بودن نمودار در این محدوده اهمیت این مقاومت بالا رفته است، در صورتی که دلار بتواند مقاومت فوق را بشکند مقاومت ابر کومو در محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان پیش روی آن قرار دارد در غیر اینصورت حمایت ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان که مماس بر خط حمایت تنکاسن است حمایت بعدی دلار خواهد بود.

برخی از از معامله گران دیشب مدعی بودند که قیمت دلار در معاملات پشت خطی تا سطح 48 هزار و 800 تومان آمد.به عقیده معامله‌گران تا زمانی که  قیمت دلار در این مرز باشد نرخ می‌تواند به کانال 49 هزار تومان سرک بکشد.با این حال اگر در معاملات امروز فشار فروش زیاد باشد  قیمت دلار  به سمت مرز حمایتی 48 هزار و 600 تومان خواهد رفت.در صورت تثبیت بالای این مرز حمایت فشار خریداران در بازار زیاد می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied