شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و دلار 9 مرداد1402 | بازار طلا و دلار همچنان کاهشی است

قیمت دلار و طلا امروز 9 مرداد ماه همچنان تحت تاثیر ماه محرم است و روند نزولی دارد. قیمت سکه امامی کاهش داشته است و 27 میلیون 400 هزارتومان فروش رفته است.

قیمت طلا و دلار 9 مرداد1402 | بازار طلا و دلار همچنان کاهشی است

دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۱۰۰ تومانی، ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۱۷۲ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار امروز به نرخ توافقی صرافی، در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۱ هزار و ۵۷۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۷۰ تومان  فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، به دلیل نبود تقاضا‌، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز ‌قیمت دلار را 48 هزار و 500 تومان اعلام می‌کنند.

قیمت طلا و دلار

 آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز به نرخ ۲۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۳۰۰ هزار تومانی، به قیمت 9 میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز با کاهش ۶۰ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۹ میلیون و ۸۶۱ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز با افزایش یک صدم درصدی، ۱۹۶۰ دلار بود.

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied