شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل ایران خودرو خراسان خبر داد

هدف‌گذاری تولید ۶۰ هزار دستگاه خانواده هایما در سال جاری

مدیرعامل ایران خودرو خراسان ضمن تاکید بر توسعه همکاری با منطقه آزاد چابهار برای لجستیک قطعات، از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه هایما در سال جاری خبر داد.

هدف‌گذاری تولید ۶۰ هزار دستگاه خانواده هایما در سال جاری

بیژن زاهدی فرد در نشست با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، با اشاره به پیشینه همکاری های پشتیبانی و لجستیکی منطقه آزاد چابهار و ایران خودرو خراسان، مدیریت هزینه و زمان فرآیندهای لجستیکی در تامین مواد و قطعات را برای یک بنگاه اقتصادی لازم و مهم دانست و اظهار کرد: علاوه بر آن مهم ترین هدف ما در انتخاب بندر چابهار برای ترانزیت محموله های وارداتی قطعات خانواده هایما کمک به رشد و آبادانی این خطه از سرزمین مان بوده است.

وی با اعلام هدف ایران خودرو خراسان برای تولید ۶۰ هزار دستگاه انواع خودروهای هایما در سال جاری گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده به منظور تحقق این هدف نیازمند اجرای یک فرآیند دقیق لجستیکی مشتمل بر حمل و نقل دریایی و جاده‌ای و همچنین خدمات گمرکی برای تامین به موقع قطعات مورد نیاز خطوط تولید هستیم.

زاهدی فرد گفت: منطقه آزاد چابهار در این زنجیره جزء حلقه های کلیدی و مهم است که امیدواریم با گسترش همکاری ها و تعاملات بتوانیم با حفظ و افزایش تولید، تعهدات‌مان را به همه ذی نفعان از مشتری نهایی گرفته تا تامین کنندگان که منطقه آزاد چابهار یکی از حلقه های مهم این زنجیره است را ایفا کنیم.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار نیز در این نشست، ضمن قدردانی از همکاری چندین ساله ایران خودرو خراسان، گفت: تمام تلاش‌مان را به کار می گیرم تا در حوزه تدارکات و تامین قطعات بهترین تسهیلات و خدمات را به ایران خودرو خراسان ارایه کنیم تا این شرکت پرتلاش و چابک بتواند به اهداف ترسیم شده خود دست یابد.

امیر مقدم با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده برای عمران منطقه آزاد چابهار افزود: علاوه بر بودجه های دولتی، سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، بخش عمده‌ای از درآمد خود را صرف آبادانی و توسعه منطقه کرده است و در تلاشیم تا محور ریلی شرق کشور که چابهار را به مشهد متصل می کند و چند سالی است که به دلیل تامین نشدن بودجه متوقف شده، دوباره احیا کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied