شمانیوز
شما نیوز

عکسی لو رفته از کودکی نیوشا ضیغمی | نیوشا ضیغمی از کودکی بامزه بوده

عکسی قدیمی و دیده نشده از کودکی نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح کشورمان را در زیر مشاهده میکنید.

عکسی لو رفته از کودکی نیوشا ضیغمی | نیوشا ضیغمی از کودکی بامزه بوده

نیوشا ضیغمی متولد سال 1359 است. نیوشا ضیغمی بازیگر پرحاشیه ایرانی است. نیوشا ضیغمی در رشته پرستاری ادامه تحصیل داده است.خانم ضیغمی حامی کودکان سندروم داون و کودکان کار می باشد. نیوشا ضیغمی سالهاست ازدواج کرده است و یک دختر دارد. نیوشا ضیغمی بار سریال در چشم باد شناخته شد. نیوشا ضیغمی یک سالن زیبایی دارد. 

نحوه آشنایی و چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی :

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.
آرش پولادخان: حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied